• Переговорна процедура
  • КЕП

90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском)

857 417.88 UAH з ПДВ
Номер: e2a74d3b7d9641609a0e5fbad008e538
Ідентифікатор договору: UA-2020-10-15-005922-c-a1
Замовник: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради
Постачальник: ТОВ "Центральний 1"
Класифікатор ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулицьАналіз за цим CPV
Номер договору: 266
Дата підписання: 26.10.2020 00:00
Період дії договору: 01.11.2020 00:00 - 31.03.2021 23:59
Сума договору: 857 417.88 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 142 902.98 UAH)
Оплачено: 857 417.88 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 142 902.98 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском)
Код ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, територія інгульського району На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Адміністрація Інгульського району
ТОВ "Центральний 1"
Сума 199164.58 UAH
Статус
Оплачений
09.12.2020 11:24
Док-ти 1
Адміністрація Інгульського району
ТОВ "Центральний 1"
Сума 224525.35 UAH
Статус
Оплачений
26.11.2020 11:43
Док-ти 1
Адміністрація Інгульського району
ТОВ "Центральний 1"
Сума 304124.68 UAH
Статус
Оплачений
28.12.2020 12:01
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: e78da20b642943cab30b7e553d16ad16
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ договір 266.pdf
    Номер: cb9042a77680442ba639c908e4ef27eb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Угода вступає в дію з моменту підписання і діє до 31.03.2021р або до моменту підписання договору про закупівлю відповідних послуг на 2021 рік, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі, але у будь-якому разі - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 18.01.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ до договору 266.pdf
    Номер: ff9af1d7e22b461dab80118db298a1ab
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесення змін до додаткової угоди
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 22.01.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 4 до договору 266.pdf