• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Агрохімічна продукція (АХД 2000, 5л, засіб дезінфекційний "Хлоросан", 1кг, полідез, 5л, вернідор, 1л)

205 380.00 UAH без ПДВ
Номер: 654e32a81f1243f58c4ac4a857d17474
Ідентифікатор договору: UA-2020-10-13-002991-c-a1
Замовник: КНП Сумської обласної ради "Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК ГЕННАДІЙ ЮРІЙОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукціяАналіз за цим CPV
Номер договору: 1919-5
Дата підписання: 12.10.2020 00:00
Період дії договору: 12.10.2020 00:00 - 28.02.2021 23:59
Сума договору: 205 380.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 205 380.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
АХД 2000, 5л
Код ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція
Кількість 140 штуки
Період постачання до 28.02.2021
Місце постачання 40003, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Привокзальна, 31 На карті
Засіб дезінфекційний "Хлоросан", 1кг
Код ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція
Кількість 100 штуки
Період постачання до 28.02.2021
Місце постачання 40003, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Привокзальна, 31 На карті
Полідез, 5л
Код ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція
Кількість 10 штуки
Період постачання до 28.02.2021
Місце постачання 40003, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Привокзальна, 31 На карті
Вернідор, 1л
Код ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція
Кількість 110 штуки
Період постачання до 28.02.2021
Місце постачання 40003, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Привокзальна, 31 На карті

Внесені зміни

    Номер: de3b6c352ad54b62806f3f29305f9413
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Затримка поставки товару що пов'язане зі світовими карантинними обмеженнями
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 23.12.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 3 до договору 1919 5.pdf