• Спрощена закупівля
  • КЕП

Модернізація з заміною ліфтового обладнання пасажирського ліфта житлового будинку №26а (праве крило) по вул.Кримська у м.Львові

711 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 864e888d124f4591b64cd306162a839d
Ідентифікатор договору: UA-2020-09-22-000016-b-b1
Замовник: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Постачальник: ТОВ Ліфт-Еко
Класифікатор ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Номер договору: 103 м/ж
Дата підписання: 30.10.2020 00:00
Період дії договору: до 31.12.2021 00:00
Сума договору: 711 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 118 500.00 UAH)
Оплачено: 711 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 118 500.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Модернізація з заміною ліфтового обладнання пасажирського ліфта житлового будинку №26а (праве крило) по вул.Кримська у м.Львові
Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Кількість 1 роботи
Період постачання до 01.04.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: e436924ededd4e3a962cca83da4adc22
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «30.10.2020 – 01.04.2021» на «30.10.2020 – 17.12.2021»
    Номер додаткової угоди: 2/123
    Дата внесення змін до договору: 18.10.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДД_2_123.pdf
p7s
sign.p7s