• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

послуги з заправки та відновлення картриджів до лазерних принтерів

5 424.00 UAH без ПДВ
Номер: bdefe835b52f489683e5b71baea72edf
Ідентифікатор договору: UA-2020-10-09-006660-b-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Постачальник: Фізична особа-підприємець Трепенкова Ірина Сергіївна
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 209-П/зв
Дата підписання: 09.10.2020 22:44
Період дії договору: 09.10.2020 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 5 424.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 5 424.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з заправки та відновлення картриджів до лазерних принтерів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 36 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Глаголєва, 18 На карті

Внесені зміни

    Номер: 5a030375c57c45e5bbca95a17b998630
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: збільшення ціни договору за згодою сторін
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 24.12.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 1 дог № 209-П_зв (24.12.2020) (1).pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 17926789913d4c7ab9932c1266fa2eb3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: п. 5.1, п. 5.2. Договору
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ду 2 до 209-П_зв (1).pdf
p7s
sign.p7s