• Спрощена закупівля
  • КЕП

Поточний ремонт та заправка картриджів

69 264.00 UAH з ПДВ
Номер: 0b3c5c042aaa4dbea47e3ce0f5a026f0
Ідентифікатор договору: UA-2020-09-24-012920-a-b1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Постачальник: ФОП Муха Віталій Анатолійович
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 350
Дата підписання: 13.10.2020 11:00
Період дії договору: 13.10.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 69 264.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 11 544.00 UAH)
Оплачено: 69 264.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 11 544.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт та заправка картриджів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, ЗО Центрально-Міського району На карті

Внесені зміни

    Номер: ad9826471ee54ff4bdf116851d0fe5dc
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2020 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод. угода до дог. 350.pdf
p7s
sign.p7s