• Переговорна процедура (скорочена)
  • КЕП

ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) Киселицької ЗОШ І-ІІІ ст. в с. Киселиці, вул. Головна, 59 Путильського району Чернівецької області»

2 498 340.00 UAH без ПДВ
Номер: fd49a257c9e84f8b8579f9cd0d1cb448
Ідентифікатор договору: UA-2020-10-09-003934-a-a1
Замовник: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТЕЛІТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 65
Дата підписання: 15.10.2020 15:42
Період дії договору: 15.10.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 2 498 340.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 2 495 182.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) Киселицької ЗОШ І-ІІІ ст. в с. Киселиці, вул. Головна, 59 Путильського району Чернівецької області»
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 30.10.2020
Місце постачання 59124, Україна, Чернівецька область, Путильський р-н, с. Киселиці, вул. Головна, 59 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Департамент КБ та ДГ Чернівецької ОДА
ТзОВ"ГАРАНТЕЛІТ"
Сума 2495182.00 UAH
Статус
Оплачений
30.11.2020 10:58
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: cf71d7fa6b9e4de8866b8e6a622e8df3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Пункт 5.1. договору викласти в редакції наступного змісту: «Підрядник зобов'язується невідкладно розпочати виконання робіт з моменту укладання даного Договору та виконати до 30 листопада 2020 року».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.10.2020 16:55
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод.угода №1 Киселиці.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 29c3d42ae29a44adaeaf5e39e901a259
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до фактичного виконання робіт пункт 3.1 Договору викласти в редакції наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт, що акцептована складає 2 495,182 тис. грн. (два мільйони чотириста дев’яносто п’ять тисяч сто вісімдесят дві гривні) (без ПДВ). Джерело фінансування – кошти державного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 27.11.2020 10:46
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод.угода №2 Киселиці.pdf
p7s
sign.p7s