-
Відкриті торги
-
КЕП
ДК 021:2015 – 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (швабра дерев’яна ДК 021:2015 – 39224300-1, віник господарчий ДК 021:2015 – 39224300-1, совок для прибирання ДК 021:2015 – 39224350-6, йоржик для унітазу ДК 021:2015 – 39224310-4, відро пластмасове ДК 021:2015 – 39224330-0, граблі віялові ДК 021:2015 – 39224000-8, лопата для снігу ДК 021:2015 – 39224000-8, мітла для прибирання ДК 021:2015 – 39224000-8, губка господарча ДК 021:2015 – 39224320-7, серветка господарча ДК 021:2015 – 39224320-7, ганчірка для миття підлоги ДК 021:2015 – 39224320-7)
497 855.10
UAH з ПДВ
Номер:
57c942bb38f14e2aa577f95882b24de1
Ідентифікатор договору:
UA-2020-09-09-002895-b-a1
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
40506248
-
Контактна особа:
Наталія Олексіївна Гомзякова +380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО
×
-
Код ЄДРПОУ:
36726115
-
Контактна особа:
Бєлан Роман Борисович +380676805256 royalkarddnepr@gmail.com
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Академіка Янгеля, буд. 28, оф. 1
Класифікатор ДК 021:2015:
39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору:
0400-МК20
Дата підписання:
23.10.2020 16:19
Період дії договору:
23.10.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору:
497 855.10 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 82 975.85 UAH)
Оплачено:
497 855.10 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 82 975.85 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
швабра дерев’яна ДК 021:2015 – 39224300-1
Кількість
791 штуки
Період постачання
до 30.10.2020
Місце постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
На карті
віник господарчий ДК 021:2015 – 39224300-1
Кількість
1410 штуки
Період постачання
до 30.10.2020
Місце постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
На карті
совок для прибирання ДК 021:2015 – 39224350-6
Кількість
819 штуки
Період постачання
до 30.10.2020
Місце постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
На карті
йоржик для унітазу ДК 021:2015 – 39224310-4
Кількість
1135 штуки
Період постачання
до 30.10.2020
Місце постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
На карті
відро пластмасове ДК 021:2015 – 39224330-0
Кількість
1219 штуки
Період постачання
до 30.10.2020
Місце постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
На карті
граблі віялові ДК 021:2015 – 39224000-8
Кількість
555 штуки
Період постачання
до 30.10.2020
Місце постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
На карті
лопата для снігу ДК 021:2015 – 39224000-8
Кількість
395 штуки
Період постачання
до 30.10.2020
Місце постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
На карті
мітла для прибирання ДК 021:2015 – 39224000-8
Кількість
605 штуки
Період постачання
до 30.10.2020
Місце постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
На карті
губка господарча ДК 021:2015 – 39224320-7
Кількість
2083 упаковка
Період постачання
до 30.10.2020
Місце постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
На карті
серветка господарча ДК 021:2015 – 39224320-7
Кількість
2596 упаковка
Період постачання
до 30.10.2020
Місце постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
На карті
ганчірка для миття підлоги ДК 021:2015 – 39224320-7
Кількість
3535 штуки
Період постачання
до 30.10.2020
Місце постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5339ac15266749cd9d785607cd50285f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
28.10.2020 08:55
Статус:
Опубліковано