• Відкриті торги
  • КЕП

39130000-2: Офісні меблі (Столи обідні індивідуальні; столи металеві на кухню індивідуальні; стіл учнівський для дорослих індивідуальний; стілець учнівський -6 вікова категорія, індивідуальний; шафа для документів зі склом індивідуальна; пенал гардеробний індивідуальний; шафа гардеробна індивідуальна; стілець індивідуальний, трибуна)

2 948 927.22 UAH з ПДВ
Номер: c818d9071f0d4b76bdeebbc5b26b26dd
Ідентифікатор договору: UA-2020-09-14-009113-b-a1
Замовник: ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця"
Постачальник: ТОВ "ЛАГРЕ"
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 649
Дата підписання: 16.10.2020 16:00
Період дії договору: 16.10.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 2 948 927.22 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 491 487.87 UAH)
Оплачено: 2 948 927.22 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 491 487.87 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Столи обідні індивідуальні;
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 200 штуки
Період постачання до 31.10.2020
Місце постачання 03680, Україна, м. Київ, Київ, пр. Перемоги, 34; вул. Полковника Шутова, 14А; бул. Т. Шевченка, 13. На карті
столи металеві на кухню індивідуальні;
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 80 штуки
Період постачання до 31.10.2020
Місце постачання 03680, Україна, м. Київ, Київ, пр. Перемоги, 34; вул. Полковника Шутова, 14А; бул. Т. Шевченка, 13. На карті
стіл учнівський для дорослих індивідуальний;
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 330 штуки
Період постачання до 31.10.2020
Місце постачання 03680, Україна, м. Київ, Київ, пр. Перемоги, 34; вул. Полковника Шутова, 14А; бул. Т. Шевченка, 13. На карті
стілець учнівський -6 вікова категорія,
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 700 штуки
Період постачання до 31.10.2020
Місце постачання 03680, Україна, м. Київ, Київ, пр. Перемоги, 34; вул. Полковника Шутова, 14А; бул. Т. Шевченка, 13. На карті
шафа для документів зі склом індивідуальна;
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 120 штуки
Період постачання до 31.10.2020
Місце постачання 03680, Україна, м. Київ, Київ, пр. Перемоги, 34; вул. Полковника Шутова, 14А; бул. Т. Шевченка, 13. На карті
пенал гардеробний індивідуальний;
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 220 штуки
Період постачання до 31.10.2020
Місце постачання 03680, Україна, м. Київ, Київ, пр. Перемоги, 34; вул. Полковника Шутова, 14А; бул. Т. Шевченка, 13. На карті
шафа гардеробна індивідуальна;
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 220 штуки
Період постачання до 31.10.2020
Місце постачання 03680, Україна, м. Київ, Київ, пр. Перемоги, 34; вул. Полковника Шутова, 14А; бул. Т. Шевченка, 13. На карті
стілець індивідуальний
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 97 штуки
Період постачання до 31.10.2020
Місце постачання 03680, Україна, м. Київ, Київ, пр. Перемоги, 34; вул. Полковника Шутова, 14А; бул. Т. Шевченка, 13. На карті
трибуна
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.10.2020
Місце постачання 03680, Україна, м. Київ, Київ, пр. Перемоги, 34; вул. Полковника Шутова, 14А; бул. Т. Шевченка, 13. На карті

Внесені зміни

    Номер: b20ca43cf02d49a18da2ab1e5b56f834
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились змінити ціну в бік зменшення без зміни кількості (обсягу) та якості товарів.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.10.2020 11:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
1 649.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 6529c548b5484fe6a861e938a8bac10d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони подовжили строки виконання зобов'язань через неготовність Національного медичного університету імені О.О. Богомольця прийняти меблі.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 13.11.2020 11:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
2 649.pdf
p7s
sign.p7s