• Відкриті торги
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення їдальні територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Рівного по вул. Дубенській,27/29 у м.Рівному

2 278 700.00 UAH з ПДВ
Номер: a2f9255f00b645c790dbc16306d09e8c
Ідентифікатор договору: UA-2020-07-27-001259-b-a3
Замовник: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Рівного
Постачальник: ТОВ "Компанія Барбакан"
Класифікатор ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 1
Дата підписання: 16.10.2020 14:55
Період дії договору: 16.10.2020 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 2 278 700.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 379 783.33 UAH)
Оплачено: 2 278 700.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 379 783.33 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 Капітальний ремонт приміщення їдальні територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Рівного по вул. Дубенській,27/29 у м.Рівному
Код ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 33001, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Дубенська,27/29 На карті

Внесені зміни

    Номер: c20a8d7569884343bdeb84828e00727c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 27.05.2021 09:08
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода Барбакан 2021.pdf
p7s
sign.p7s