• Спрощена закупівля
  • КЕП

Здійснення технічного нагляду на об’єкті: «Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по алеї між будинками від №10 до № 4Г по вул. Наталії Ужвій, ПВ-8985 у Подільському районі м. Києва» згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами)

4 820.73 UAH з ПДВ
Номер: 29b448576bb4415c8950b7256628211d
Ідентифікатор договору: UA-2020-09-10-001797-c-c1
Замовник: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Постачальник: ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: №74-ТНКР
Дата підписання: 19.10.2020 11:00
Період дії договору: 19.10.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 4 820.73 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 803.45 UAH)
Оплачено: 4 820.73 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 803.45 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Здійснення технічного нагляду на об’єкті: «Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по алеї між будинками від №10 до № 4Г по вул. Наталії Ужвій, ПВ-8985 у Подільському районі м. Києва» згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 роботи
Період постачання до 20.12.2020
Місце постачання 00000, Україна, Київська область, Київ, алея між будинками від №10 до № 4Г по вул. Наталії Ужвій, ПВ-8985 у Подільському районі м. Києва На карті

Внесені зміни

    Номер: 15e3baff3790475fbf3470dce16918a1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «1. Відповідно до пунктів 3.1 та 3.5 Договору, приймаючи до уваги вартість фактично виконаного обсягу будівельних робіт, внести зміни до пункту 3.2 Договору виклавши його у новій редакції: «3.2. Вартість послуг з Технічного нагляду за цим Договором дорівнює сумі 4820,73 (Чотири тисячі вісімсот двадцять грн. 73 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 803,46 (Вісімсот три грн. 46 коп.) гривень та визначена виходячи з вартості фактично виконаного обсягу будівельних робіт на Об’єкті, вказаного в Довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2020 року (КБ-3 №1/74-КР від 0/8.12.2020 року), про що Сторонами зазначено в підписаному Протоколі узгодження договірної ціни.» 2. Додаток 1 до Договору викласти у новій редакції, що додається. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та скріплення печатками, і є невід’ємною частиною Договору. 4. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони. 5. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами. 6. До Додаткової угоди додається: Додаток 1 до Договору «Протокол узгодження договірної ціни» в редакції від «24» грудня 2020 року.»
    Номер додаткової угоди: №1
    Дата внесення змін до договору: 24.12.2020 11:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 на зменшення від 24.12.2020 ( Наталії Ужвій).pdf
pdf
Повідомлення про внесення змін.pdf
p7s
sign.p7s