-
Переговорна процедура (скорочена)
-
КЕП
код за ДК 021: 2015 - 09323000-9 Централізоване опалення (послуги з централізованого постачання теплової енергії)
1 998 957.88
UAH з ПДВ
Номер:
4894970ae75b4b3cb31351f649730d6e
Ідентифікатор договору:
UA-2020-09-25-010645-a-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
42788614
-
Контактна особа:
Ольга Бичковська +380412438665 tender_in@ukr.net
-
Адреса:
10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, буд. 70
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
35343771
-
Контактна особа:
Рогожин Д.В. +380412471930
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, Корольовський район ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА будинок 48
Класифікатор ДК 021:2015:
09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукціяАналіз за цим CPV
Номер договору:
2099/1
Дата підписання:
07.10.2020 11:28
Період дії договору:
07.10.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору:
1 998 957.88 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 333 159.65 UAH)
Оплачено:
1 203 075.57 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 200 512.60 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з централізованого постачання теплової енергії
Кількість
1302.1 гігакалорія
Період постачання
до 31.12.2020
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
КП "Лікарня №1 " ЖМР
IBAN:UA118201720344340004000000266
КП "Житомиртеплокомуненерго" ЖМР
IBAN:UA493116470000026030303022079
Сума
137828.11 UAH
Статус
Оплачений
25.11.2020 11:15
Док-ти
1
КП "Лікарня №1 " ЖМР
IBAN:UA118201720344340004000000266
КП "Житомиртеплокомуненерго" ЖМР
IBAN:UA493116470000026030303022079
Сума
681880.11 UAH
Статус
Оплачений
24.12.2020 11:30
Док-ти
1
КП "Лікарня №1 " ЖМР
IBAN:UA118201720344340004000000266
КП "Житомиртеплокомуненерго" ЖМР
IBAN:UA493116470000026030303022079
Сума
383367.35 UAH
Статус
Оплачений
24.12.2020 11:30
Док-ти
1
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
e3a54e8d75d14504b53bc8fb20f46ab4
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі та відповідно до п.1 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони домовилися:
1. Зменшити суму договору на 795 882,31 грн. (сімсот дев’яносто п’ять тисяч вісімсот вісімдесят дві грн. 31 коп.),
2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції:
«3.1. Загальна ціна договору становить: 1 203 075,57 грн. (один мільйон двісті три тисячі сімдесят п’ять грн. 57 коп.) в т.ч. ПДВ 200 512,60 грн.
3. Решта умов договору залишається незмінною і обов’язковою для виконання Сторонами.
4. Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання Сторонами.
5. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної сторони.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
21.12.2020 10:00
Статус:
Опубліковано