• Відкриті торги
  • КЕП

Реконструкція існуючих відкритих спортивних майданчиків на території ліцею № 25 за адресою: вул. Мала Бердичівська, 18, м. Житомир, Житомирської області

2 548 500.32 UAH з ПДВ
Номер: ab3e78a4a522478bb74236dea631808d
Ідентифікатор договору: UA-2020-08-25-007265-a-b1
Замовник: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Постачальник: Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 61
Дата підписання: 08.10.2020 17:20
Період дії договору: 08.10.2020 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 2 548 500.32 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 424 750.05 UAH)
Оплачено: 2 548 500.32 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 424 750.05 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція існуючих відкритих спортивних майданчиків на території ліцею № 25 за адресою: вул. Мала Бердичівська, 18, м. Житомир, Житомирської області
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1 роботи
Період постачання 01.10.2020 - 31.12.2020
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Мала Бердичівська, 18 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
УКБ Житомирської міської ради
ДП"Фаворит ОПТ"АТЗТ"Фаворит"
Сума 764550.00 UAH
Статус
Оплачений
23.10.2020 11:25
Док-ти 1
УКБ Житомирської міської ради
ДП "Фаворит ОПТ" АТЗТ "Фаворит"
Сума 1761986.38 UAH
Статус
Оплачений
22.12.2020 11:14
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: fac2957af9994cc588f976b54b725977
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Нова редакція додатка № 1 договору
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 14.12.2020 15:19
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: b1abd33e6e3a4b3fa91ffdec456e7068
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Нова редакція п. 1.2., п. 2.1., п. 10.1., додатків № 2 та № 3 договору
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2020 18:03
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 2.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: e5acfca3e25d42f0ae0badd520cae1e6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Нова редакція п. 2.1. договору
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 28.04.2021 17:01
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №3.pdf
p7s
sign.p7s