-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену "Лук'янівська". (Коригування проєкту), код 45453000-7 за ДК 021:2015 "Капітальний ремонт і реставрація"
Детальний опис закупівлі згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місце виконання робіт: територія Підрядника, проведення обстежень – територія Замовника.
1 330 174.98
UAH з ПДВ
Номер:
326cadde80e34b07bb38424c3b972130
Ідентифікатор договору:
UA-2020-09-07-003263-a-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03328913
-
Контактна особа:
Руденко Максим Миколайович +380442385491 M.RUDENKO@METRO.KIEV.UA http://metro.kiev.ua/
-
Адреса:
03056, Україна, Київська область, Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30390020
-
Контактна особа:
Стеценко Олександр Петрович +380675360599 teploenergoavtomatika@gmail.com
-
Адреса:
65048, Україна, Одеська область, Одеса, 65048, Україна, м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, буд.15, офіс 3031
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис:
Детальний опис закупівлі згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місце виконання робіт: територія Підрядника, проведення обстежень – територія Замовника.
Номер договору:
511-ДБМ-20
Дата підписання:
02.10.2020 00:00
Період дії договору:
02.10.2020 00:00 - 31.03.2021 00:00
Сума договору:
1 330 174.98 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 221 695.83 UAH)
Оплачено:
1 330 174.98 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 221 695.83 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену "Лук'янівська". (Коригування проєкту)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 02.02.2021
Місце постачання
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
238a3e084be34cfb8ba1ba08de604175
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Листом від 29.10.2020 № 247 ТОВ «КБ «Теплоенергоавтоматика» (далі – Підрядник) звернувся з проханням уточнення вихідних даних, необхідних для продовження виконання проєктних робіт за Договором від 02.10.2020 № 511-ДБМ-20 на станції «Лук’янівська», стосовно розрахункової пропускної здатності автоматичних контрольних пунктів LOTTol (далі – АКП LOTTol), їх кількості та розміщення.
Дирекцією будівництва метрополітену було опрацьовано дане звернення та відповідно до інформації наданої від експлуатуючих служб метрополітену, на теперішній час АКП LOTTol виробництва компанії «RIKO, d.o.o» в метрополітені не використовуються. Паспортна пропускна спроможність одного АКП LOTTol складає 1200 пас/год, що на сьогодні не має підтвердження в умовах експлуатації на станціях Київського метрополітену.
В зв’язку з цим, існує необхідність у визначенні фактичної пропускної спроможності згаданих АКП, що необхідно проводити в умовах діючої станції метрополітену під час пасажиропотоку в години «пік». Відповідні АКП встановлені на станції «Сирець», на якій завершуються роботи з капітального ремонту. Таким чином, на основі отриманих статистичних даних буде розраховано пропускну спроможність всієї лінійки АКП LOTTol та визначено фактичне середнє значення пропускної спроможності одного АКП, яке буде доцільно застосовувати при розробленні проєктної документації на станції «Лук’янівська».
Враховуючи зазначене вище та керуючись листом Підрядника від 24.11.2020 № 280, щодо відсутності вихідних даних необхідних для продовження строків виконання ІІ етапу «Календарного плану виконання робіт» (Додаток 2 Договору) та забезпечення виготовлення якісної проєктної документації, керуючись пунктами 5.7, 5.8 розділу 5 Договору «ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ РОБІТ», пунктом 10.2 розділу 10 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» та пунктами 11.3, 11.4 розділу 11 Договору «ІНШІ УМОВИ», Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору.
Змінити пункт 5.2 розділу 5 Договору «ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ РОБІТ», виклавши його в наступній редакції:
«5.2. Строк виконання робіт – протягом 4 (чотирьох) місяців з дати укладення Договору; строки етапів виконання робіт визначаються в Календарному плані (Додаток 2).».
Внести зміни шляхом коригування «Календарний план виконання робіт» (Додаток 2 до Договору) та викласти його змінену редакцію, як невід’ємну частину Договору в Додатку 1 до даної Додаткової угоди.
Продовжити дію Договору та змінити пункт 10.1 розділу 10 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» Договору, виклавши його в наступній редакції:
«10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками і діє до 31.03.2021, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов`язань.».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
15.12.2020 00:00
Статус:
Опубліковано