-
Відкриті торги
-
КЕП
ДК 021:2015: 79810000-5 Друкарські послуги, (послуги з друку розрахункових документів, заяв, бланків договорів, актів споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» - мешканців багатоквартирних будинків)
4 703 040.00
UAH з ПДВ
Номер:
296c2f999e944587a730bf96890a6f4d
Ідентифікатор договору:
UA-2020-08-26-003545-c-b1
Замовник:
ПрАТ "АК "Київводоканал"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03327664
-
Контактна особа:
Садовська Ірина Ігорівна +380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua
-
Адреса:
01015, Україна, м. Київ, місто, вул. Лейпцизька, 1-а
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ «УКРАИНСКИЙ МЕЙЛИНГОВЫЙ ЦЕНТР»
×
-
Код ЄДРПОУ:
36473018
-
Контактна особа:
Куркін Володимир Вікторович +380442909850 VLADIMIR.KURKIN@MAILCENTER.COM.UA http://www.rma.kiev.ua/
-
Адреса:
Україна, г. Киев, ул. Терехина 8а
Класифікатор ДК 021:2015:
79810000-5 Друкарські послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
1832/8/16-20
Дата підписання:
06.10.2020 00:00
Період дії договору:
06.10.2020 00:00 - 30.04.2021 23:59
Сума договору:
4 703 040.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 783 840.00 UAH)
Оплачено:
2 713 413.84 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 452 235.64 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: 79810000-5 Друкарські послуги, (послуги з друку розрахункових документів, заяв, бланків договорів, актів споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» - мешканців багатоквартирних будинків): Послуги з друку розрахункових документів, заяв, бланків договорів, актів споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» - мешканців багатоквартирних будинків (ДК 021:2015: 79810000-5 Друкарські послуги)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2020
Внесені зміни
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
45911e62751c450f9b7816e4f743c0f4
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі що не перевищує 20 % суми, визначеної в Договорі, укладеному в 2020 році. 2. У зв’язку з цим, Сторони погодились змінити наступні умови Договору: 2.1. Викласти п. 1.3. Договору у новій редакції: «1.3. Види документів, їх кількість, ціна виготовлення окремої одинці рахунку, загальна вартість послуг зазначена в наведеній нижче таблиці: № з/п Найменування Одиниця виміру Кількість Ціна за одиницю з ПДВ (грн.) Сума з ПДВ (грн.) 1 Друк, персоналізація, порізка листів до формату 2/3 А4 розрахункових документів Замовника, формування безконвертного відправлення. шт. 3 469 611 0,42 1 457 236,62 2 Друк, персоналізація та фолдування формату 8 " розрахункових документів Замовника у вигляді селф-мейлу (безконвертне відправлення), нанесення додаткового інформаційного повідомлення. шт. 780 407 0,54 421 419,78 3 Виготовлення Приписів-попереджень щодо повірки засобів обліку води. Друк документів Замовника без нумерації, самокопіювальний папір, проклейка в блоки. шт. 148 200 1,248 184 953,60 4 Виготовлення Актів приймання на абонентський облік засобів обліку води.Друк документів Замовника з нумерацією, самокопіювальний папір, проклейка в блоки. шт. 380 500 1,26 479 430 5 Договір про надання послуг централізованого постачання холодної води та водовідведення. шт. 2 400 000 0,78 1 872 000 6 Заява про укладення договору. шт. 1 200 000 0,24 288 000 ». 2.2. Викласти п. 3.1. Договору у новій редакції: «3.1. Загальна вартість, що можуть бути замовлені Замовником на виконання умов цього Договору, становить 4 703 040,00 грн. (чотири мільйони сімсот три тисячі сорок гривень 00 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 3 919 200,00 (три мільйони дев’ятсот дев’ятнадцять тисяч двісті гривень 00 коп.), ПДВ 20% - 783 840,00 грн. (сімсот вісімдесят три тисячі вісімсот сорок гривень 00 коп.).». 2.3. Викласти п. 10.2. Договору у новій редакції: «10.2. Цей договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та діє по «30» квітня 2021 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань за ним, що лишились невиконаними.». 3. Інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе. 4. Ця Угода набуває чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін та є невід`ємною частиною Договору. 5. Ця Угода укладена українською мовою у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
28.12.2020 00:00
Статус:
Опубліковано