• Спрощена закупівля
  • КЕП

Виконання робіт з реконструкції теплового пункту та встановлення нових індивідуальних теплових пунктів. Модернізація та заміна внутрішньобудинкових інженерних мереж житлового будинку ЖБК «Зірка-2» просп. Оболонський, 5-А. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)

259 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 09fb9e284ddd4fbd8817a4ff1cfccd10
Ідентифікатор договору: UA-2020-08-31-002533-b-b1
Замовник: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМІНВЄСТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Номер договору: 90-Г-БМ-70/30
Дата підписання: 22.09.2020 17:00
Період дії договору: 22.09.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 259 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 43 166.67 UAH)
Оплачено: 249 389.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 41 564.90 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виконання робіт з реконструкції теплового пункту та встановлення нових індивідуальних теплових пунктів. Модернізація та заміна внутрішньобудинкових інженерних мереж житлового будинку ЖБК «Зірка-2» просп. Оболонський, 5-А.
Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Кількість 1 роботи
Період постачання 23.09.2020 - 12.11.2020
Місце постачання 04205, Україна, м. Київ, Київ, просп. Оболонський, 5-а На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
КП "Група впровадження проекту"
ТОВ "КОМIНВЄСТ"
Сума 77700.00 UAH
Статус
Оплачений
09.10.2020 12:03
Док-ти 1
КП "Група впровадження проекту"
ТОВ "КОМIНВЄСТ"
Сума 22042.58 UAH
Статус
Оплачений
27.11.2020 10:56
Док-ти 1
КП "Група впровадження проекту"
ТОВ "КОМIНВЄСТ"
Сума 149646.82 UAH
Статус
Оплачений
18.11.2020 14:36
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: d76365b196124dba8d0178a3c7dd5ebf
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: значна частина працівників Генпідрядника мають лабораторно підтверджені висновки про наявність вірусу COVID-19, внаслідок чого прийнято рішення про тимчасове переведення персоналу офісу підприємства на дистанційну роботу з метою зменшення розповсюдження вірусу COVID-19 , що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором Додаток №2 "Календарний план виконання робіт" та п.6.3. Договору викладений у новій редакції.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 10.11.2020 17:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1 від 10.11.2020 продовження календарного...
p7s
sign.p7s
    Номер: b02f1da4418346b6b3be9ff2691e87e0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: зменшення фактично виконаних обсягів будівельно-монтажних робіт, ще обумовило необхідність корегування договірної ціни Додаток №1 "Договірна ціна" та п.4.1. Договору викладений у новій редакції.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 27.11.2020 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 2 від 27.11.2020-зменшення ДЦ.pdf
p7s
sign.p7s