• Спрощена закупівля
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі та системи опалення в ДНЗ (ясла-садок) «Калинка», за адресою: с. Личанка, вул. Центральна, 41, Києво-Святошинського району Київської області»

ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної процедури закупівлі через систему електронних закупівель PROZORRO 1. Найменування замовника Личанська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:. 22202520 4. Місцезнаходження замовника: Київська обл.., Києво-Святошинський р-н, с. Личанка, вул.. Центральна, 64., 08127 5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі та системи опалення в ДНЗ (ясла-садок) «Калинка», за адресою: с. Личанка, вул. Центральна, 41, Києво-Святошинського району Київської області» 6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності): ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено) 7. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками Грищенко Юлія Федорівна, уповноважена особа Личанської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області, e-mail: rada.s.l@ukr.net, тел. +380630782919 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 робота. 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: с. Личанка, вул. Центральна, 41, Києво-Святошинського району Київської області, 08127. 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31.12.2020 р. 11. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: Детально в Додатку 1 «Технічна специфікація (вимоги)» 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за даним договором здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10-ти днів з моменту підписання Акту виконаних робіт і Довідки про вартість виконаних робіт/та витрати Замовнику. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі. 455 881, 00 грн (чотириста п’ятдесят п’ять тисяч вісімсот вісімдесят одна грн 00 коп.) з ПДВ. 14. Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни 4558,81 грн. ( чотири тисячі п’ятсот п’ятдесят вісім грн. 81 коп.) - 1% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 16. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режим

420 700.00 UAH з ПДВ
Номер: cd3390f6ef364a5ba9819845553f80d8
Ідентифікатор договору: UA-2020-09-01-001941-a-a1
Замовник: ЛИЧАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАСИМО"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис: ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної процедури закупівлі через систему електронних закупівель PROZORRO 1. Найменування замовника Личанська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:. 22202520 4. Місцезнаходження замовника: Київська обл.., Києво-Святошинський р-н, с. Личанка, вул.. Центральна, 64., 08127 5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі та системи опалення в ДНЗ (ясла-садок) «Калинка», за адресою: с. Личанка, вул. Центральна, 41, Києво-Святошинського району Київської області» 6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності): ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено) 7. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками Грищенко Юлія Федорівна, уповноважена особа Личанської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області, e-mail: rada.s.l@ukr.net, тел. +380630782919 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 робота. 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: с. Личанка, вул. Центральна, 41, Києво-Святошинського району Київської області, 08127. 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31.12.2020 р. 11. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: Детально в Додатку 1 «Технічна специфікація (вимоги)» 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за даним договором здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10-ти днів з моменту підписання Акту виконаних робіт і Довідки про вартість виконаних робіт/та витрати Замовнику. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі. 455 881, 00 грн (чотириста п’ятдесят п’ять тисяч вісімсот вісімдесят одна грн 00 коп.) з ПДВ. 14. Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни 4558,81 грн. ( чотири тисячі п’ятсот п’ятдесят вісім грн. 81 коп.) - 1% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 16. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режим
Номер договору: 30
Дата підписання: 16.09.2020 12:59
Період дії договору: 16.09.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 420 700.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 70 116.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі та системи опалення в ДНЗ (ясла-садок) «Калинка», за адресою: с. Личанка, вул. Центральна, 41, Києво-Святошинського району Київської області»
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 08127, Україна, Київська область, с. Личанка, вул. Центральна, 41 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Личанська сільська рада
ТОВ "РАСИМО"
Сума 72463.01 UAH
Статус
Оплачений
25.09.2020 12:16
Док-ти 1
Личанська сільська рада
ТОВ "РАСИМО"
Сума 51098.98 UAH
Статус
Оплачений
02.10.2020 11:32
Док-ти 1
Личанська сільська рада
ТОВ "РАСИМО"
Сума 257344.30 UAH
Статус
Оплачений
09.10.2020 13:03
Док-ти 1
Личанська сільська рада
ТОВ "РАСИМО"
Сума 39793.71 UAH
Статус
Оплачений
30.10.2020 14:56
Док-ти 1