• Спрощена закупівля
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі даху Надвірнянської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Івано-Франківської області згідно ДСТУ Б.Д. 1.1.-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація).

Закупівля робіт здійснюється на підставі коштів, виділений згідно протоколу засідання постійної комісії Надвірнянської районної ради з питань бюджету, податків, інвестицій та регуляторної політики №7/2020 від 23 липня 2020 року.

579 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 4f415875a67b4f5bb3c6f909c938f723
Ідентифікатор договору: UA-2020-08-21-007479-a-a1
Замовник: Відділ освіти Надвірнянської районної державної адміністрації
Постачальник: ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис: Закупівля робіт здійснюється на підставі коштів, виділений згідно протоколу засідання постійної комісії Надвірнянської районної ради з питань бюджету, податків, інвестицій та регуляторної політики №7/2020 від 23 липня 2020 року.
Номер договору: 310
Дата підписання: 23.09.2020 00:00
Період дії договору: 23.09.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 579 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 96 500.00 UAH)
Оплачено: 536 640.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 89 440.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт покрівлі даху Надвірнянської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Івано-Франківської області згідно ДСТУ Б.Д. 1.1.-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставраці
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 10.12.2020
Місце постачання 78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Мазепи, 18 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ освіти Надвірнянської РДА
ПП "Iнтер-Буд-Iнвест"
Сума 536640.00 UAH
Статус
Оплачений
15.12.2020 10:00
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: 60284507bd324813bb530bef06bec9a8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились за взаємною згодою Сторін внести зміни до договору на капітальний ремонт №310 від 23 вересня 2020 року в частині «Реквізити сторін».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 24.09.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
д.у. 1 до договору 310 (1).pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 79c59bf64d344263a23cd361d0ba9bbd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони домовились внести зміни до договору на капітальний ремонт №310 від 23 вересня 2020 року в частині терміну виконання робіт та викласти п.2.1. в такій редакції: «2.1. Строк виконання робіт визначений цим Договором наступний: Початок робіт - з моменту укладення договору. Термін виконання робіт - до 01.12.2020 року.»
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.10.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
лист-звернення (1).pdf
pdf
дод. угода 2 до дог. 310 (1).pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 84104ae484fa40dbb7ed43cac2d7be22
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, на підставі листа (вих. № 210/11-20 від 23.11.2020 року, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та за взаємною згодою сторін, згідно ч.1 ст.651 Цивільного Кодексу України, п.8.1, п.8.2. договору на капітальний ремонт №310 від 23 вересня 2020 року (далі – Договір), у зв’ язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору про таке: 1. Пункт .2.1. Договору викласти в такій редакції: «2.1. Строк виконання робіт визначений цим Договором наступний: Початок робіт - з моменту укладення договору. Термін виконання робіт – до 10.12.2020 року.» 2. Всі інші умови викладені в Договорі залишити без змін.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 30.11.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
д.у. 3 до дог. 310 (1).pdf
pdf
лист щодо пролонгації договору (1).pdf
p7s
sign.p7s