-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі даху Надвірнянської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Івано-Франківської області згідно ДСТУ Б.Д. 1.1.-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація).
Закупівля робіт здійснюється на підставі коштів, виділений згідно протоколу засідання постійної комісії Надвірнянської районної ради з питань бюджету, податків, інвестицій та регуляторної політики №7/2020 від 23 липня 2020 року.
579 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
4f415875a67b4f5bb3c6f909c938f723
Ідентифікатор договору:
UA-2020-08-21-007479-a-a1
Замовник:
Відділ освіти Надвірнянської районної державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
02143560
-
Контактна особа:
Гладиш Ольга Іванівна +38097 155 31 50 cs.osvita@gmail.com http://nadosvita.if.ua/
-
Адреса:
78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, м.Надвірна, вул.Грушевського, 18
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ
×
-
Код ЄДРПОУ:
35661419
-
Контактна особа:
Румянцева Мар'яна Степанівна +380962715296 maryana.rumyanceva@gmail.com
-
Адреса:
77400, Україна, Івано-Франківська область, місто Тисмениця, вулиця Лесі Українки, будинок 36 кв 1
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис:
Закупівля робіт здійснюється на підставі коштів, виділений згідно протоколу засідання постійної комісії Надвірнянської районної ради з питань бюджету, податків, інвестицій та регуляторної політики №7/2020 від 23 липня 2020 року.
Номер договору:
310
Дата підписання:
23.09.2020 00:00
Період дії договору:
23.09.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору:
579 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 96 500.00 UAH)
Оплачено:
536 640.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 89 440.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт покрівлі даху Надвірнянської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Івано-Франківської області згідно ДСТУ Б.Д. 1.1.-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставраці
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 10.12.2020
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ освіти Надвірнянської РДА
IBAN:UA758201720344271014105004239
ПП "Iнтер-Буд-Iнвест"
IBAN:UA403006140000026003500289694
Сума
536640.00 UAH
Статус
Оплачений
15.12.2020 10:00
Док-ти
1
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
60284507bd324813bb530bef06bec9a8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовились за взаємною згодою Сторін внести зміни до договору на капітальний ремонт №310 від 23 вересня 2020 року в частині «Реквізити сторін».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
24.09.2020 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
79c59bf64d344263a23cd361d0ba9bbd
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони домовились внести зміни до договору на капітальний ремонт №310 від 23 вересня 2020 року в частині терміну виконання робіт та викласти п.2.1. в такій редакції:
«2.1. Строк виконання робіт визначений цим Договором наступний: Початок робіт - з моменту укладення договору. Термін виконання робіт - до 01.12.2020 року.»
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
30.10.2020 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
84104ae484fa40dbb7ed43cac2d7be22
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, на підставі листа (вих. № 210/11-20 від 23.11.2020 року, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та за взаємною згодою сторін, згідно ч.1 ст.651 Цивільного Кодексу України, п.8.1, п.8.2. договору на капітальний ремонт №310 від 23 вересня 2020 року (далі – Договір), у зв’ язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору про таке:
1. Пункт .2.1. Договору викласти в такій редакції:
«2.1. Строк виконання робіт визначений цим Договором наступний: Початок робіт - з моменту укладення договору. Термін виконання робіт – до 10.12.2020 року.»
2. Всі інші умови викладені в Договорі залишити без змін.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
30.11.2020 00:00
Статус:
Опубліковано