• Спрощена закупівля
  • КЕП

Шафи для документів, тумби, письмові столи

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у файлі «Технічні вимоги». Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: Шафа для документів 1920х700х340 39122200-5 Стіл директорський з брифінг приставкою 39121100-7 Стіл кутовий комп`ютерний з тумбою 140х140х75 39121000-6 Тумба мобільна з чотирма висувними ящиками на колесах 42х53х65 39120000-9 Шафа для документів 80х43х200 відкрита тип (1) 39122200-5 Тумба приставна 60х43х75 39120000-9 Тумба помічник 115х50х65 39120000-9 Тумба для документів 80х43х75 39120000-9 Стіл офісний 1400х740х750 39121000-6 Офісна шафа, скляні двері 80х43х200 39122000-3 Офіс стіл 140х75х140 39121000-6 Тумба мобільна 40х70х45 39120000-9 Пенал 70х190х35 39122200-5 Мобільна тумба 458х392х576 39120000-9 Підставка під комп’ютерний системний блок на колесах 39120000-9 Полиця кутова відкрита 2000х400х400 39122200-5 Шафа навісна 750х1000х400 39122200-5 Диван Стайл 39120000-9 Шафа книжкова 802х403х1816мм напівзакрита 4-х дверна 39122200-5 Шафа для документів 600х450х2000 39122200-5 Шафа книжкова 802х403х2186 мм напівзакрита 2-х дверна 39122200-5 Шафа офісна, скляні двері 800х430х2000 39122000-3

951 218.86 UAH з ПДВ
Номер: 5eb143c2244f41d18774c85f5c34848a
Ідентифікатор договору: UA-2020-08-21-000262-b-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Постачальник: ПОКАТИЛО ЛЮБОВ СЕМЕНІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафиАналіз за цим CPV
Опис: Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у файлі «Технічні вимоги». Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: Шафа для документів 1920х700х340 39122200-5 Стіл директорський з брифінг приставкою 39121100-7 Стіл кутовий комп`ютерний з тумбою 140х140х75 39121000-6 Тумба мобільна з чотирма висувними ящиками на колесах 42х53х65 39120000-9 Шафа для документів 80х43х200 відкрита тип (1) 39122200-5 Тумба приставна 60х43х75 39120000-9 Тумба помічник 115х50х65 39120000-9 Тумба для документів 80х43х75 39120000-9 Стіл офісний 1400х740х750 39121000-6 Офісна шафа, скляні двері 80х43х200 39122000-3 Офіс стіл 140х75х140 39121000-6 Тумба мобільна 40х70х45 39120000-9 Пенал 70х190х35 39122200-5 Мобільна тумба 458х392х576 39120000-9 Підставка під комп’ютерний системний блок на колесах 39120000-9 Полиця кутова відкрита 2000х400х400 39122200-5 Шафа навісна 750х1000х400 39122200-5 Диван Стайл 39120000-9 Шафа книжкова 802х403х1816мм напівзакрита 4-х дверна 39122200-5 Шафа для документів 600х450х2000 39122200-5 Шафа книжкова 802х403х2186 мм напівзакрита 2-х дверна 39122200-5 Шафа офісна, скляні двері 800х430х2000 39122000-3
Номер договору: 1080/ДЗЗ-20
Дата підписання: 16.09.2020 00:00
Період дії договору: 16.09.2020 00:00 - 31.03.2021 00:00
Сума договору: 951 218.86 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 158 536.48 UAH)
Оплачено: 951 218.86 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 158 536.48 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шафи для документів, тумби, письмові столи
Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Кількість 1 лот
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: 52a408ad478542edb620c330a0c43434
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди на підставі п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовжити строк дії Договору до 31.03.2021 включно. (Кількість товару, ціна договору після внесених змін - не змінилася).
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 08.12.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 до дог.1080-ДЗЗ-20 від 08.12.2020.pdf
p7s
sign.p7s