• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Шафи книжкові та столи

47 945.00 UAH без ПДВ
Номер: 07282bc379364f218b4e8b25d7155dd5
Ідентифікатор договору: UA-2020-09-02-001437-a-b1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Постачальник: ФОП Мормуль Олена Юріївна
Класифікатор ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафиАналіз за цим CPV
Номер договору: 170-Т/зв
Дата підписання: 02.09.2020 13:41
Період дії договору: 02.09.2020 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 47 945.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 47 945.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шафа книжкова напівзакрита 4-х дверна 800*400*1816 мм.
Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Кількість 3 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання
Шафа книжкова напівзакрита 2-х дверна 800*400*1816 см.
Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Кількість 6 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання
Стіл дитячий 6-ти граний на металевих опорах з регулюванням по висоті 460-580 мм
Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Кількість 5 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання
Шафа для документів 2000*1000*400 мм.
Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання
Стіл кутовий для групових занять великий
Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання
Письмовий стіл вчителя двохтумбовий
Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Кількість 3 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: addd1d85f2f4451fa81be2bce21fc50a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: п. 8.1, розділ 9 Договору
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ду 1 до 170-Т_зв (1).pdf
p7s
sign.p7s