-
Відкриті торги
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт водогону по вул. Надії Курченко та прилеглих вулиць в с. Лутовинівка Козельщинського р-ну Полтавської обл. Коригування»
3 495 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
c7ab5c8a26814fc0871a8d6fb20bc855
Ідентифікатор договору:
UA-2020-08-04-003971-c-c1
Замовник:
Виконавчий комітет Козельщинської селищної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
04383682
-
Контактна особа:
Щепаченко Сергій Юрійович 0534231163 kozrada-31163@ukr.net
-
Адреса:
39100, Україна, Полтавська область, КОЗЕЛЬЩИНСЬКИЙ РАЙОН/СМТ КОЗЕЛЬЩИНА, вул. Остроградського, буд.75/15
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП Полтава Будкомплекс
×
-
Код ЄДРПОУ:
40154823
-
Контактна особа:
Клімовська Валентина Іванівна +380950674331 bydkompleks@ukr.net
-
Адреса:
36023, Україна, Полтавська область, Полтава, Алмазна, 12
Класифікатор ДК 021:2015:
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхоньАналіз за цим CPV
Номер договору:
412
Дата підписання:
16.09.2020 13:58
Період дії договору:
16.09.2020 13:58 - 31.12.2021 23:59
Сума договору:
3 495 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 582 500.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт водогону по вул. Надії Курченко та прилеглих вулиць в с. Лутовинівка Козельщинського р-ну Полтавської обл. Коригування»
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
39100, Україна, Полтавська область, Козельщинський р-н, водогін по вул. Надії Курченко та прилеглих вулиць в с. Лутовинівка
На карті
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Виконавчий комітет Козельщинської с.р.
IBAN:UA498201720344221019100043062
ПП "ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС"
IBAN:UA683314890000026009139833001
Сума
2886145.12 UAH
Статус
Оплачений
22.12.2020 18:07
Док-ти
1
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a2729b8730ea49638f15fca447946106
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Виконання зобов'язань передбачених Договором пов'язане з несприятливими погодними умовами та неможливістю виконання всього комплексу будівельно-монтажних робіт в зимовий період. Тому Сторони прийняли рішення про продовження строку виконання зобов'язань Договору до 31.12.2021 року.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.12.2020 10:46
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8f868609cbfb4d20803773727431b0b4
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Ціна Договору є динамічною, визначена на підставі зведеного кошторису будови згідно нармативів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень і становить 3495000,00грн, в тому числі ПДВ *20%- 582500,00грн В тому числі на 2021рік - 608854,88грн, в тому числі ПДВ *20%-101475,81грн
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
13.05.2021 14:57
Статус:
Опубліковано