-
Відкриті торги
-
КЕП
Стіл учнівський одномісний 3-5 ростової групи, стілець учнівський одномісний 3-5 ростової групи, стіл учнівський двохмісний 4-6 ростової групи, стілець учнівський двохмісний 4-6 ростової групи, стіл учнівський одномісний 4-6 ростової групи
685 280.00
UAH без ПДВ
Номер:
1189b947c0a145e687ac5b36fc803c08
Ідентифікатор договору:
UA-2020-07-28-000569-a-b2
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Зачепилівської районної державної адміністрації Харківської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
02146088
-
Контактна особа:
Козина Володимир Васильович +380576151543 buh.zachepilovka@osvitakh.org.ua
-
Адреса:
64401, Україна, Харківська область, Зачепилівка, вул. Паркова, буд. 21
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Мурашко Олена Анатоліївна
×
-
Код ЄДРПОУ:
3252105869
-
Контактна особа:
Мурашко Олена 380630377125, 380630377125 murashkoalena@meta.ua
-
Адреса:
61204, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 68-Б, квартира 216
Класифікатор ДК 021:2015:
39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору:
138
Дата підписання:
15.09.2020 00:00
Період дії договору:
15.09.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору:
685 280.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
685 280.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стіл учнівський одномісний 3-5 ростової групи
Кількість
30 штуки
Період постачання
до 31.08.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
Стілець учнівський 3-5 ростової групи
Кількість
30 штуки
Період постачання
до 31.08.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
Стіл учнівський двохмісний 4-6 ростової групи
Кількість
272 штуки
Період постачання
до 31.08.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
Стілець учнівський 4-6 ростової групи
Кількість
562 штуки
Період постачання
до 31.08.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
Стіл учнівський одномісний 4-6 ростової групи
Кількість
8 штуки
Період постачання
до 31.08.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ac870e7d19a04175996e576aa9664a89
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
відповідно до ст 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
16.09.2020 00:00
Статус:
Опубліковано