• Відкриті торги
  • КЕП

Стіл учнівський одномісний 3-5 ростової групи, стілець учнівський одномісний 3-5 ростової групи, стіл учнівський двохмісний 4-6 ростової групи, стілець учнівський двохмісний 4-6 ростової групи, стіл учнівський одномісний 4-6 ростової групи

685 280.00 UAH без ПДВ
Номер: 1189b947c0a145e687ac5b36fc803c08
Ідентифікатор договору: UA-2020-07-28-000569-a-b2
Замовник: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Зачепилівської районної державної адміністрації Харківської області
Постачальник: ФОП Мурашко Олена Анатоліївна
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 138
Дата підписання: 15.09.2020 00:00
Період дії договору: 15.09.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору: 685 280.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 685 280.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стіл учнівський одномісний 3-5 ростової групи
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 30 штуки
Період постачання до 31.08.2020
Місце постачання Відповідно до документації
Стілець учнівський 3-5 ростової групи
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 30 штуки
Період постачання до 31.08.2020
Місце постачання Відповідно до документації
Стіл учнівський двохмісний 4-6 ростової групи
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 272 штуки
Період постачання до 31.08.2020
Місце постачання Відповідно до документації
Стілець учнівський 4-6 ростової групи
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 562 штуки
Період постачання до 31.08.2020
Місце постачання Відповідно до документації
Стіл учнівський одномісний 4-6 ростової групи
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 8 штуки
Період постачання до 31.08.2020
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: ac870e7d19a04175996e576aa9664a89
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: відповідно до ст 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 16.09.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
jpg
Додаткова угода 1 меблі.jpg