-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Папір офісний формату А4
55 248.00
UAH з ПДВ
Номер:
ce7b074a1e79488ea87636cb10d640c2
Ідентифікатор договору:
UA-2020-08-14-002556-c-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОГДАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37735655
-
Контактна особа:
Буянова Олена Вікторівна +380958205551 pavlraicpmsd@gmail.com http://med.rda.dp.ua/
-
Адреса:
51400, Україна, Дніпропетровська область, місто Павлоград, вулиця Плеханова, 9
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25394112
-
Контактна особа:
Іванов Іван Іванович +380509266011 CORP@UKRPAPIR.COM.UA http://ukrpapir.com.ua/
-
Адреса:
04073, Україна, Київська область, Київ, ВУЛ.КУРЕНІВСЬКА, будинок 2-Б
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
№ 180/2020
Дата підписання:
02.09.2020 00:00
Період дії договору:
02.09.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору:
55 248.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 208.00 UAH)
Оплачено:
55 248.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 208.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний формату А4
Кількість
800 пачка
Період постачання
14.08.2020 - 31.12.2020
Місце постачання
51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Плеханова, буд. 9
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
91fe62388f134647bb37c8879cf3a6eb
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
В описі окремої частини предмета закупівлі було допущено технічну помилку: зазначено строк поставки товару в період з 14 серпня 2020 року по 31 грудня 2020 року. Відповідно до п. 5.1. Договору поставка товару здійснюється виключно на підставі замовлення Покупця. 02 вересня 2020 року Замовником було надано письмову вимогу на поставку визначеного товару. Таким чином, на підставі вищевикладеного, слід взяти до уваги, що строк поставки товару слід змінити та визначити в новій редакції: «Строк поставки товару: до 31 грудня 2020 року». В умовах оплати товару допущено технічну помилку: зазначено порядок здійснення розрахунків протягом 20 банківських днів з моменту поставки товару. Відповідно до п. 4.1. Договору «Оплата здійснюється після фактичного отримання товару на підставі рахунків, на протязі 15 календарних днів». Таким чином, на підставі вищенаведеного, слід змінити порядок здійснення розрахунків та викласти у новій редакції: «Оплата здійснюється після фактичного отримання товару на підставі рахунків, на протязі 15 календарних днів».
Номер додаткової угоди:
Протокол № 25
Дата внесення змін до договору:
09.09.2020 00:00
Статус:
Опубліковано