-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Меблі для дитячого садка «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39160000-1 - Шкільні меблі»
58 992.00
UAH з ПДВ
Номер:
2659077e9ac3415eb2091ad6ebaa9ab1
Ідентифікатор договору:
UA-2020-08-07-002188-a-c1
Замовник:
Житомирський навчально-виховний комплекс № 34 "Гармонія"
×
-
Код ЄДРПОУ:
22059241
-
Контактна особа:
Сушкевич Любов Борисівна +380975990984 luba21061973@gmail.com
-
Адреса:
10009, Україна, Житомирська область, місто Житомир, проїзд Юрія Кондратюка, будинок 13
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП "Кедр-ВВ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37357697
-
Контактна особа:
Коломієць Віктор 380674306239, 380674306239 kedr-vinn@ukr.net
-
Адреса:
21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, Вулиця І. Савченко, будинок 26
Класифікатор ДК 021:2015:
39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору:
27
Дата підписання:
27.08.2020 00:00
Період дії договору:
27.08.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору:
58 992.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 832.00 UAH)
Оплачено:
58 992.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 832.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ліжка дитячі
Кількість
20 штуки
Період постачання
до 31.08.2020
Шафи для роздягання дітей– 5 секцій
Кількість
4 штуки
Період постачання
до 31.08.2020
Столи дитячі шестикутні кольорові
Кількість
4 штуки
Період постачання
до 31.08.2020
Стільці дитячі (кольорова спинка) (для молодшої групи)
Кількість
25 штуки
Період постачання
до 31.08.2020
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
1ad896c338ee4ebb9974c35cbaeabf3d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зміна назви Замовника
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
16.09.2020 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
93ccf32087e04aa0a58ac15bbbb58d4f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару,
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
16.09.2020 00:00
Статус:
Опубліковано