-
Відкриті торги
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний, конверти)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-01-22-001067-c , згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
337 386.00
UAH з ПДВ
Номер:
3e1a1eacad2a4636a6dcf8cbc43baaec
Ідентифікатор договору:
UA-2020-07-30-002113-c-a1
Замовник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42795490
-
Контактна особа:
Журавель Ольга Олексіївна +38044-239-78-96 ZHURAVEL-OA@TSOUA.COM https://tsoua.com/
-
Адреса:
01010, Україна, Київська область, Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25394112
-
Контактна особа:
Іванов Іван Іванович +380509266011 CORP@UKRPAPIR.COM.UA http://ukrpapir.com.ua/
-
Адреса:
04073, Україна, Київська область, Київ, ВУЛ.КУРЕНІВСЬКА, будинок 2-Б
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис:
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-01-22-001067-c , згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Номер договору:
2009000011
Дата підписання:
02.09.2020 00:00
Період дії договору:
02.09.2020 00:00 - 11.01.2021 00:00
Сума договору:
337 386.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 56 231.00 UAH)
Оплачено:
337 386.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 56 231.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, конверти (Папір для друку (30197630-1))
Кількість
80 пачка
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
Папір офісний, конверти (Папір для друку (30197630-1))
Кількість
2800 пачка
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
Папір офісний, конверти (Папір для друку (30197630-1))
Кількість
40 пачка
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
Папір офісний, конверти (Папір для друку (30197630-1))
Кількість
100 пачка
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
Папір офісний, конверти (Конверти (30199230-1 ))
Кількість
11000 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
Папір офісний, конверти (Папір для друку (30197630-1))
Кількість
40 рулон
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
Відповідно до документації
Папір офісний, конверти (Папір для друку (30197630-1))
Кількість
35 рулон
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
Відповідно до документації