-
Переговорна процедура
-
КЕП
Код згідно ДК 021:2015 –30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Комп’ютерне обладнання, у складі: ноутбук, багатофункціональний пристрій з витратними матеріалами, ламінатор з витратними матеріалами, USB-накопичувач)
220 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
c495086d91ab43ffaf57570bcf7dbea6
Ідентифікатор договору:
UA-2020-08-19-002556-b-a1
Замовник:
Відділ освіти Мостиської районної державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
02144625
-
Контактна особа:
Проказа Ірина Андріївна +380323441189 vomostrda@ukr.net
-
Адреса:
81300, Україна, Львівська область, місто Мостиська, вул. Грушевського, 22
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Фізична особа-підприємець Суховерський Володимир Іванович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2575119879
-
Контактна особа:
Суховерський Володимир Іванович +380632876973 entercom@bigmir.net
-
Адреса:
81600, Україна, Львівська область, м. Миколаїв, Миколаївський район, вул. Данила Галицького, будинок 4, квартира 5
Класифікатор ДК 021:2015:
30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору:
15-НУШ
Дата підписання:
31.08.2020 00:00
Період дії договору:
31.08.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору:
220 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
220 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Код згідно ДК 021:2015 –30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Комп’ютерне обладнання, у складі: ноутбук, багатофункціональний пристрій з витратними матеріалами, ламінатор з витратними матеріалами, USB-накопичувач)
Кількість
11 комплект
Період постачання
до 01.09.2020
Місце постачання
Україна, Відповідно до документації, Установи відділу освіти Мостиської районної державної адміністрації
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
3b333d44ff59489b8cd5db5e00e6d385
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Керуючись п.4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) та пп. 4 п. 11.3 розділу XIДоговору про закупівлю № 15-НУШ від 31 серпня 2020 року: «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» Сторони, за взаємною згодою, вирішили внести зміни до Договору та викласти в новій редакції п. 5.1. Договору: «5.1 Строк (термін) поставки Товару: протягом 10 днів з моменту письмового замовлення Замовника, але не пізніше 30 вересня 2020 року» 2. Інші умови Договору, не зазначені в даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.08.2020 00:00
Статус:
Опубліковано