• Відкриті торги
  • КЕП

ДК 021-2015 – 30190000-7 – «Офісне устаткування та приладдя різне» (Знищувач документів)

1 шт. (відповідно до Додатку 2 тендерної документації)

100 485.00 UAH з ПДВ
Номер: 8f92dafb4fb74c3ba3e44908611a22ef
Ідентифікатор договору: UA-2020-07-16-005888-c-c1
Замовник: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ"
Постачальник: ТОВ "Надійний Компаньйон"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: 1 шт. (відповідно до Додатку 2 тендерної документації)
Номер договору: 0510/2020
Дата підписання: 05.10.2020 00:00
Період дії договору: 05.10.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 100 485.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 747.50 UAH)
Оплачено: 100 485.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 747.50 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Знищувач документів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 30.09.2020
Місце постачання 01018, Україна, Київська область, Київ, Михайлівська площа, 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 0d1f2bfc9f3546a8b5647e53129cfbfd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: п.4 частини 5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
    Номер додаткової угоди: 12/2020
    Дата внесення змін до договору: 12.10.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода (1).pdf
p7s
sign.p7s