• Відкриті торги
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. За кодом ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт будівлі Центру творчості дітей та юнацтва з елементами термомодернізації за адресою: м.Селидове, вул.Нагорна, 36).

8 023 976.64 UAH без ПДВ
Номер: cfa7b4b99a0e4aec9c1bc9d12a46038d
Ідентифікатор договору: UA-2020-07-27-008123-c-a1
Замовник: Відділ освіти Селидівської міської ради
Постачальник: ФОП Малихін Юрій Анатолійович
Класифікатор ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Номер договору: № 180
Дата підписання: 28.08.2020 14:00
Період дії договору: 28.08.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 8 023 976.64 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт будівлі Центру творчості дітей та юнацтва з елементами термомодернізації за адресою: м.Селидове, вул.Нагорна, 36
Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Кількість 1 роботи
Період постачання 01.09.2020 - 21.12.2020
Місце постачання 85400, Україна, Донецька область, місто Селидове, вул.Нагорна, 36 (Центр творчості дітей та юнацтва) На карті

Внесені зміни

    Номер: 6d3a0b279dec47de9f69eb3084685ea5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Пояснення щодо незазначеної інформації про залученого субпідрядника до виконання робіт згідно предмету закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. За кодом ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт будівлі Центру творчості дітей та юнацтва з елементами термомодернізації за адресою: м.Селидове, вул.Нагорна, 36), Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-27-008123-c.
    Номер додаткової угоди: Протокол (пояснення)
    Дата внесення змін до договору: 04.09.2020 13:39
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ПРОТОКОЛ № 113 від 04.09.2020.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: b8b61e5962e7416183e61cc79ba6fea5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «Сторони», керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі», ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.10.1., 13.2. Договору № 180 від 28.08.2020р. (далі – Договір), дійшли згоди та уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. На підставі листа № 09/13 від 09.10.2020 від ФОП Малихіна Ю.А., Сторони вирішили внести зміни у п.5.1. розділу 5. «Виконання робіт» Договору та викласти його у наступній редакції: «5.1. Строк (термін) виконання робіт з 01.09.2020 до 21.12.2020 року.» 2. Внести зміни у п. 4.3. розділу 4. «Порядок здійснення оплати» Договору та викласти у новій редакції: «4.3. Перед початком робіт Замовник сплачує Генпідряднику попередню оплату для виконання робіт у розмірі 50% - 4 443 450 грн. 00 коп. (чотири мільйони чотириста сорок три тисячі чотириста п’ятдесят грн. 00 коп.) від загального обсягу робіт, згідно Постанови КМУ від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється протягом 5 банківських днів, шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, на небюджетний рахунок, відкритий на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, виключно з такого рахунку на цілі, визначені договором про закупівлю. Використана сума попередньої оплати підтверджуються ф. КБ-2в, ф.КБ-3. Генпідрядник зобов'язаний використати отримані кошти до 07.12.2020 року. Після спливу зазначеного строку невикористана сума попередньої оплати повертається Замовнику. Замовник має право контролювати використання наданих Генпідряднику сум авансу. За прострочення повернення отриманої суми попередньої оплати Генпідрядник сплачує Замовнику пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від несвоєчасно повернутої невикористаної суми попередньої оплати за кожний день прострочення.» 3. Внести зміни у Додаток 2 до Договору № 180 від 28.08.2020 «Календарний графік виконання робіт» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. За кодом ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт будівлі Центру творчості дітей та юнацтва з елементами термомодернізації за адресою: м.Селидове, вул.Нагорна, 36) та викласти в редакції, що додається. 4. Інші умови Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 5 . Справжня додаткова угода є невід`ємною частиною Договору. 6. Справжню додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 12.10.2020
    Дата внесення змін до договору: 12.10.2020 10:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додаткова угода № 1 + лист № 09-13 від 09.10.2020.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 86feb74aea6d4c3bb0c70e64ddd4852f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «Сторони», керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі», ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.10.1., 13.2. Договору № 180 від 28.08.2020р. (далі – Договір), дійшли згоди та уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Розділ 3 «Ціна договору» доповнити пунктами 3.7., 3.8., 3.9. наступного змісту: «3.7. Якщо під час будівництва виникла потреба виконати додаткові роботи, не враховані проектною документацією, забезпечення якою покладено на Замовника, і у зв’язку з цим у відповідному підвищенні твердого кошторису, Підрядник зобов’язаний у 5 денний строк повідомити Замовника про обставини, що призвели до виконання таких робіт, та подати Замовнику пропозиції з відповідними розрахунками. Замовник у 5 денний строк розглядає зазначені пропозиції, приймає рішення по суті та повідомляє про нього Підрядника. 3.8. Підрядник зобов’язаний зупинити виконання додаткових робіт у разі неодержання у строк визначений Договором відповіді на своє повідомлення. Завдані Підряднику збитки, пов’язані із зупиненням додаткових робіт, відшкодовуються замовником. Замовник звільняється від відшкодування таких збитків, якщо доведе, що у виконанні додаткових робіт не було потреби. 3.9. Якщо Підрядник не повідомив Замовника в установленому цим Договором порядку про необхідність виконання додаткових робіт і відповідного підвищення твердого кошторису, він не може вимагати від Замовника оплати виконаних додаткових робіт і відшкодування завданих йому збитків, якщо не доведе, що проведення таких робіт було необхідне в інтересах Замовника, зокрема, у зв’язку з тим, що зупинення робіт загрожувало знищенням або пошкодженням об’єкта будівництва.»
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 від 10.12.2020
    Дата внесення змін до договору: 10.12.2020 14:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додаткова угода № 2 від 10.12.2020.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: fb4bc01843db42c6a38a923d6580899d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «Сторони», керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі», ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.10.1., 13.2. Договору № 180 від 28.08.2020р. (далі – Договір), дійшли згоди та уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. На підставі актів приймання виконаних будівельних робіт за № 1 від 22.10.2020 року, № 2 від «01» грудня 2020 року, № 3 від 02.12.2020 року, № 4 від 04.12.2020 року, № 4-а від 04.12.2020 року, № 5 від 15.12.2020 року та № 6 від 16.12.2020 року, Сторони домовились внести зміни у п.3.1. розділу 3. «Ціна договору» і викласти його у наступній редакції: «2.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 8 023 976 грн. 64 коп. (вісім мільйонів двадцять три тисячі дев’ятсот сімдесят шість грн. 64 коп.) без ПДВ. 2. Зменшення суми Договору складає 862 923 грн. 36 коп. (вісімсот шістдесят дві тисячі дев’ятсот двадцять три грн. 36 коп.). 3. Інші умови Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 4. Справжня додаткова угода є невід`ємною частиною Договору. 5. Додаткова угода складена українською мовою, у двох примірниках для кожної із Сторін.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 від 21.12.2020
    Дата внесення змін до договору: 21.12.2020 11:35
    Статус:
    Опубліковано