• Спрощена закупівля
  • КЕП

Комплект сучасних меблів для комплектування початкових класів «Нової української школи»

48 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 0a1ad1d624424a03b779ed2e8c653766
Ідентифікатор договору: UA-2020-07-28-003716-c-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОПОРНИЙ ЗАКЛАД "СЛОБІДСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ" КОДИМСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ФОП "МАКОВЕЦЬКА-ГРАТІЙ КАТЕРИНА ПАВЛІВНА"
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 28/08
Дата підписання: 28.08.2020 09:00
Період дії договору: 28.08.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 48 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплект сучасних меблів для комплектування початкових класів «Нової української школи» (Стіл для вчителя + Стілець для вчителя + Шафа для зберігання дидактичного матеріалу із лотками)
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 2 комплект
Період постачання до 30.09.2020
Місце постачання 66050, Україна, Одеська область, смт. Слобідка, Незалежності 2 На карті

Внесені зміни

    Номер: d1abae1d6fb743f1a24b4704441c46e4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди викласти п. 1.1. Договору про закупівлю товарів №28/08 від 28.08.2020 року в наступній редакції: «1.1. Постачальник зобов’язується поставити Замовнику товар: Сучасні меблів для комплектування початкових класів, за кодом ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі. (далі - Товар), а Замовник прийняти і оплатити такий Товар в порядку та на умовах, визначених цим Договором». 2. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 13 Договору про закупівлю товарів №28/08 від 28.08.2020 року та викласти реквізити Замовника в наступній редакції: ЗАМОВНИК: Комунальний заклад «Опорний заклад «Слобідська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Кодимської районної ради Одеської області Адреса: 66050, Одеська область, Кодимський район, смт. Слобідка, вул. Незалежності, буд. 2 ЄДРПОУ 33775678 р/р UA598201720344211001188113495 МФО 820172 Банк одержувача: УДКСУ в Одеській області Тел. (04867) 2-71-21 e-mail: smt.slobidka@ukr.net 3. Замовник та Постачальник дійшли згоди викласти Специфікацію, що є додатком 1 до Договору про закупівлю №28/08 від 28.08.2020 року, в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди та є невід'ємною її частиною. Відповідно до тексту додаткової угоди від 03.09.2020 року №1
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 03.09.2020 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ1 Шкільні меблі.pdf
p7s
sign.p7s