• Спрощена закупівля
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень харчоблоку комунального закладу «Володарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» Володарської районної ради в смт Володарка Володарського району Київської області, вул. Коцюбинського, 44

431 029.20 UAH з ПДВ
Номер: f69aa55e10994cfb9d284869fd8cf426
Ідентифікатор договору: UA-2020-07-28-005184-c-a1
Замовник: Відділ освіти Володарської районної державної адміністрації Київської області
Постачальник: ТОВ "ПАРИТЕТ БЦ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: Договір
Дата підписання: 18.08.2020 00:00
Період дії договору: 18.08.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору: 431 029.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 71 838.20 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт приміщень харчоблоку комунального закладу «Володарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» Володарської районної ради в смт. Володарка Володарського району Київської області, вул. Коцюбинського, 44
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 30.09.2020
Місце постачання 09301, Україна, Київська область, Володарський район, селище міського типу Володарка, вулиця Коцюбинського, будинок 44 На карті

Внесені зміни

    Номер: f358de886c3f43d0a80cfba6d1c8526c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Замовник: відділ освіти Володарської районної державної адміністрації, в особі начальника Рафальської Валентини Леонідівни, яка діє на підставі Положення, з однієї сторони, та Підрядник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАРИТЕТ БЦ", що є платником ПДВ (свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ № 1910024500006) в особі директора Крупки Володимира Івановича, який діє на підставі Статуту, з другої Сторони, які разом іменуються Сторони, погодилися внести зміни до Договору згідно п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" в зв'язку із зменшенням виконаних обсягів робіт та укласти цю додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни в пункт 2.1 Договору та викласти в наступній редакції: "Ціну договору складає загальна вартість робіт за цим Договором згідно з Договірною ціною яка є невід'ємною частиною цього Договору (Додаток 1), яка становить 431029.20 грн. (чотириста тридцять одна тисяча двадцять дев'ять гривень 20 копійок) з ПДВ". 2. Викласти Договірну ціну (Додаток 1 до Договору) у новій редакції як Додаток №1/1 до даної додаткової угоди. У зв'язку з чим вважати Додаток 1 таким, що втратив чинність. 3. Викласти Зведений кошторис (Додаток 2 до Договору) у новій редакції як додаток №2/1 до даної додаткової угоди. У зв'язку з чим вважати Додаток 2 таким, що втратив чинність. 4. Викласти локальний кошторис (Додаток 3 до Договору) у новій редакції як додаток №3/1 до даної додаткової угоди. У зв'язку з чим вважати Додаток 3 таким, що втратив чинність.5. Викласти Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4 до Договору) у новій редакції як додаток №4/1 до даної додаткової угоди. У зв'язку з чим вважати Додаток 4 таким, що втратив чинність.6. Викласти Дефектний акт (Додаток 5 до Договору) у новій редакції як додаток №5/1 до даної додаткової угоди. У зв'язку з чим вважати Додаток 5 таким, що втратив чинність.7. Додатки 1/1, 2/1,3/1, 4/1, 5/1 додаються до цієї додаткової угоди та є невід'ємною частиною Договору.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.10.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаток1.1.pdf
pdf
Додаткова угода_1.pdf
pdf
Додаток3.1.pdf
pdf
Додаток2.1.pdf
pdf
Додаток5.1.pdf
pdf
Додаток4.1.pdf