-
Відкриті торги
-
КЕП
Канцелярські матеріали та приладдя
63 933.48
UAH з ПДВ
Номер:
e5e8775376984dce804b2a744a462676
Ідентифікатор договору:
UA-2020-06-26-009107-a-a4
Замовник:
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
×
-
Код ЄДРПОУ:
40381452
-
Контактна особа:
Тарас Брижатюк +380442000828 tender@nazk.gov.ua https://nazk.gov.ua/
-
Адреса:
01103, Україна, Київська область, місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25394112
-
Контактна особа:
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 044-494-35-12 YARIK@UKRPAPIR.COM.UA http://ukrpapir.com.ua/
-
Адреса:
04073, Україна, Київська область, Київ, ВУЛ.КУРЕНІВСЬКА, будинок 2-Б
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
75/20
Дата підписання:
31.08.2020 17:54
Період дії договору:
31.08.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору:
63 933.48 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 10 655.58 UAH)
Оплачено:
63 933.48 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 10 655.58 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські матеріали та приладдя
Кількість
13558 штуки
Період постачання
до 18.08.2020
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
03f990af764e4f9293920ee8813b938a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Пункт 4 частини п'ятої статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі": продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.08.2020 18:01
Статус:
Опубліковано