• Спрощена закупівля
  • КЕП

БФП: прінтер/сканер/копір

52 931.00 UAH без ПДВ
Номер: 980bd1c31ac146fd80de997754d52b33
Ідентифікатор договору: UA-2020-07-29-008876-c-a1
Замовник: ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ УЗИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП "Гусарук Олег Віталійович"
Класифікатор ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору: 166
Дата підписання: 31.08.2020 15:27
Період дії договору: 31.08.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 52 931.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 52 931.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
БФП: прінтер/сканер/копір
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 11 штуки
Період постачання до 28.08.2020
Місце постачання 09161, Україна, Київська область, м.Узин, вул.Незалежності 16/1 На карті

Внесені зміни

    Номер: b2087b3d554f433099e95d8cc3de966f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі 2.Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 04.09.2020 16:03
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ1 166.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: cf0ce5286bcf47deb2e30709ab3e11b0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 04.09.2020 16:08
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2 166.pdf
p7s
sign.p7s