• Відкриті торги
  • КЕП

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери форм-фактора ноутбук для початкових класів «Нової української школи»)

199 320.00 UAH з ПДВ
Номер: 6ddd718153884f2b90a35c917efcb7ae
Ідентифікатор договору: UA-2020-07-17-000925-c-b1
Замовник: Відділ освіти, культури і туризму, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
Класифікатор ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Номер договору: Z-18
Дата підписання: 25.08.2020 00:00
Період дії договору: 25.08.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору: 199 320.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 33 220.00 UAH)
Оплачено: 199 320.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 33 220.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери форм-фактора ноутбук для початкових класів «Нової української школи»)
Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість 11 штуки
Період постачання до 25.08.2020
Місце постачання Львівська обл., Мостиський р-н., м. Мостиська, с. Арламівська Воля, с. Пнікут, с. Годині, с. Стрілецьке, с. Берегове, с. Раденичі, с. Хоросниця, заклади освіти Мостиської міської ради Львівської області (більш детально у Додатку №4 тендерної документації)

Внесені зміни

    Номер: dff6189eb5f94aba86cf215640423eda
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись п.4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) та пп. 4 п. 11.3 розділу XI Договору про закупівлю №Z-18 від 25 серпня 2020 року: «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» Сторони, за взаємною згодою, вирішили внести зміни до Договору та викласти в новій редакції п. 5.1. Договору: «5.1 Строк (термін) поставки товару: протягом 10 днів з моменту письмового замовлення Замовника, але не пізніше 30 вересня 2020 року».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 25.08.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1 (1).pdf