-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Комплект учнівський: стіл учнівський 1-місний з полицею, №4-6 + стілець учнівський Т-подібний №4-6) для навчальних закладів відділу освіти, культури, молоді та спорту Маневицької райдержадміністрації
188 100.00
UAH без ПДВ
Номер:
bf546cfec5e3492fac4f52c7665ac272
Ідентифікатор договору:
UA-2020-07-30-002913-c-a1
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Маневицької районної державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
43486963
-
Контактна особа:
Козачук Володимир Микитович +380965176087 znobox.v15@gmail.com
-
Адреса:
44600, Україна, Волинська область, смт Маневичі, вул. Горького, 4
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЗАК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3454116079
-
Контактна особа:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЗАК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ 380985257943 fin1994@ukr.net
-
Адреса:
Україна, 32623, Хмельницька обл., Новоушицький район, село Івашківці, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 50
Класифікатор ДК 021:2015:
39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору:
396
Дата підписання:
13.08.2020 00:00
Період дії договору:
13.08.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору:
188 100.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
188 100.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплект учнівський: стіл учнівський 1-місний з полицею, №4-6 + стілець учнівський Т-подібний №4-6) для навчальних закладів відділу освіти, культури, молоді та спорту Маневицької райдержадміністрації - 39160000-1 – Шкільні меблі - за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV)
Кількість
150 комплект
Період постачання
до 05.09.2020
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a156ce907812419f93fd76d43cd27c32
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись частиною 1 статті 651, частиною 1статті 653 та частиною 1статті 654 Цивільного Кодексу України, пунктом 5 ст.36 Закону України “Про публічні закупівлі», пунктом 6.1 Договору про закупівлю № 396 від 13 серпня 2020 року та за взаємною згодою Сторін, уклали цю угоду про наступне: 1.Внести зміни до пункту 4.8 Договору про закупівлю № 396 від 13 серпня 2020 року та викласти її у наступній редакції: “4.8. Строки поставки товару: з дати підписання договору до 20 вересня 2020 року.“ 3. Всі інші умови Договору про закупівлю № 396 від 13 серпня 2020 року залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Ця додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору про закупівлю № 396 від 13 серпня 2020 року.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
02.09.2020 00:00
Статус:
Опубліковано