-
Відкриті торги
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт міського стадіону ДЮСШ «Авангард» по вул. Незалежності, 52а в м. Калинівка Вінницької області (коригування)» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація).
Виправлення технічної помилки
5 196 109.00
UAH з ПДВ
Номер:
0e942dbfb093441e9f40df025bc0967f
Ідентифікатор договору:
UA-2020-07-17-005102-b-a1
Замовник:
КАЛИНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
×
-
Код ЄДРПОУ:
04326106
-
Контактна особа:
Вікторія Лужинецька +380988248280,+380433321430 victoriya_glazkova@ukr.net https://kalynivska-objednana-gromada.gov.ua/
-
Адреса:
22400, Україна, Вінницька область, Калинівка, вул. В. Нестерчука, 47
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО
×
-
Код ЄДРПОУ:
13302754
-
Контактна особа:
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО +380677474181 firma.sfera@gmail.com
-
Адреса:
Україна, 21050, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 9, квартира 14
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис:
Виправлення технічної помилки
Номер договору:
8/147
Дата підписання:
18.08.2020 10:00
Період дії договору:
18.08.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору:
5 196 109.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 866 018.16 UAH)
Оплачено:
5 196 109.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 866 018.16 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт міського стадіону ДЮСШ "Авангард" по вул. Незалежності, 52а в м. Калинівка Вінницької області (коригування)
Кількість
1 роботи
Період постачання
18.08.2020 - 15.10.2020
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
cd75df26c72041df812c5cdd0cdf2eb9
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Доповідач повідомила, що під час публікації підписаного договору №8/147 від 18.08.2020 року було допущену технічну помилку, а саме: завантажений невірний проєкт договору про закупівлю робіт №8/147 від 18.08.2020 року. Вказана технічна помилка своєчасно не була виявлена та закупівля була підписана ЕЦП, після підписання був сформований звіт про укладені договори. Безпосередньо після підписання ЕЦП закупівля не редагується і не скасовується.
Так як законом «Про публічні закупівлі», не врегульовано виправлення технічних помилок, що можуть бути допущені при оприлюдненні інформації в системі ProZorro.
1. З метою виправлення технічної помилки та приведення у відповідність інформації, що була оприлюднена в електронній системі закупівель, до інформації про правильний підписаний договір про закупівлю робіт №8/147 від 18.08.2020 року, який відповідає тендерній документації :
- В систему оприлюднити вірно підписаний обома сторонами вищевказаний договір між Фірма «Сфера» - приватне багатопрофільне мале підприємство та Калинівською міською радою
Номер додаткової угоди:
б/н
Дата внесення змін до договору:
19.08.2020 11:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
9b972b2c425c4fdb8313a27be365e6db
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору у розділі 4. порядок здійснення оплати, а саме:
додати п.4.7. «Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 15% від річного обсягу робіт та для цілей придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, на рахунок Підрядника, відкритий в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання договору, або з дати надходження коштів на рахунок Замовника. Термін відпрацювання авансу становить 1 місяць з дати перерахування такого авансу на рахунок Підрядника. Після закінчення цього терміну, невикористані та невідпрацьовані кошти авансу Підрядник має повернути на розрахунковий рахунок Замовника протягом 10 банківських днів.»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
19.08.2020 15:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8743b0ed864549baa3c4d5b3a3c9e497
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
13.10.2020 11:48
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
13a9ea4bdd244008a7c2c5a193fe4965
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку виконання робіт до 15.11.2020 року
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
30.10.2020 12:47
Статус:
Опубліковано