• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

авторський нагляд за будівництвом на об’єкті «Реконструкція приміщень першого поверху хірургічного та травматологічного корпусів КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради під приймальне відділення екстреної медичної допомоги за адресою вул. Перемоги, 80, м. Запоріжжя» (71540000-5 Послуги з керування будівництвом)

105 300.00 UAH з ПДВ
Номер: 1374cfa767ae49ff8293dbf9b91f9d28
Ідентифікатор договору: UA-2020-08-05-006215-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ-СТРОЙ 2007"
Класифікатор ДК 021:2015: 71540000-5 Послуги з керування будівництвомАналіз за цим CPV
Номер договору: 9/3210
Дата підписання: 04.08.2020 10:00
Період дії договору: 04.08.2020 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 105 300.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 17 550.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
авторський нагляд за будівництвом на об’єкті «Реконструкція приміщень першого поверху хірургічного та травматологічного корпусів КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради під приймальне відділення екстреної медичної допомоги за адресою вул. Перемоги, 80, м. Запоріжжя»
Код ДК 021:2015: 71540000-5 Послуги з керування будівництвом
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.01.2021
Місце постачання 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перемоги, 80 На карті

Внесені зміни

    Номер: abdfe5247d2d4a69b187c8ed65497b15
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна джерела фінансування
    Номер додаткової угоди: ДУ 1
    Дата внесення змін до договору: 22.09.2020 11:57
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 договір 9-3210.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: bb1e017cbce34f50a0a240257984d43c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, зміна фінансування
    Номер додаткової угоди: ДУ 2
    Дата внесення змін до договору: 29.01.2021 15:24
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ2 9-3210.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: c34434f6d1154f0c81086819fc0d2b4c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: ДУ3
    Дата внесення змін до договору: 13.04.2021 10:55
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ3 9-3210.pdf
p7s
sign.p7s