• Відкриті торги
  • КЕП

Комплекти з одномісних столів учнівських зі стільцями для початкової школи" НУШ"

773 750.00 UAH без ПДВ
Номер: f3015cf2e738486385a69608b7a03ef8
Ідентифікатор договору: UA-2020-06-30-001456-a-a1
Замовник: Відділ освіти Турківської РДА
Постачальник: Фізична особа підприємець Попадюк Василь Васильович
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 58
Дата підписання: 17.08.2020 00:00
Період дії договору: 17.08.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору: 773 750.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 773 750.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплекти з одномісних столів учнівських зі стільцями для початкової школи" НУШ"
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 46 комплект
Період постачання до 31.08.2020
Місце постачання 82500, Україна, Львівська область, Турківський район, ЗЗСО Турківського району На карті

Внесені зміни

    Номер: 5e63e2bdb5204665ac82d7a31f32f718
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Змінено специфікацію
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.08.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ду парти.pdf
    Номер: 660f0e8416064e8ab0a2885ade665860
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовжено термін поставки товару
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 28.08.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ду 2 меблі.pdf