-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021-2015 -39160000-1 - Шкільні меблі (Придбання меблів для навчальних кабінетів початкових класів Нової української школи)
40 106.54
UAH без ПДВ
Номер:
a8b538b93e10484eaaa3b5554f51422e
Ідентифікатор договору:
UA-2020-08-03-000460-c-b1
Замовник:
КЗ Дніпрорудненська спеціалізована школа I - III ступенів "Світоч"ВРРЗО
×
-
Код ЄДРПОУ:
25476784
-
Контактна особа:
Розумейко Тетяна Миколаївна +380617563911 svitoch.ivanov@mail.ru http://svitoch.ucoz.ru/
-
Адреса:
71630, Україна, Запорізька область, місто Дніпрорудне, вулиця Шахтарська 38
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП МРИГЛОД АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3026418932
-
Контактна особа:
МРИГЛОД АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 0673548248
-
Адреса:
46002, Україна, Тернопільська область, смт,ВЕЛИКА БЕРЕЗОВИЦЯ, вул.Микулинецька 40 Б/63
Класифікатор ДК 021:2015:
39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору:
03/08/20
Дата підписання:
03.08.2020 00:00
Період дії договору:
03.08.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору:
40 106.54 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стелаж для особистих речей дітей та зберігання засобів навчання( бук)
Кількість
4 штуки
Період постачання
03.08.2020 - 28.08.2020
Шафа с шухлядами для особистих речей педагогічного працівника та зберігання засобів навчання
Кількість
1 штуки
Період постачання
03.08.2020 - 28.08.2020
Стінка-секція з 5 елементів для зберігання особистих речей педагогічного працівника та засобів навчання.
Кількість
1 штуки
Період постачання
03.08.2020 - 28.08.2020
Стіл – тумба для принтера.
Кількість
3 штуки
Період постачання
03.08.2020 - 28.08.2020
Стіл для вчителя, з ящиками з правої сторони
Кількість
1 штуки
Період постачання
03.08.2020 - 28.08.2020
Шафа для зберігання засобів навчання та особистих речей педагогічного працівника
Кількість
2 штуки
Період постачання
03.08.2020 - 28.08.2020
Відкрита шафа для зберігання засобів навчання
Кількість
2 штуки
Період постачання
03.08.2020 - 28.08.2020
Стелаж для особистих речей дітей зберігання засобів навчання.
Кількість
2 штуки
Період постачання
03.08.2020 - 28.08.2020
Шафа книжкова для особистих речей педагогічного працівника
Кількість
2 штуки
Період постачання
03.08.2020 - 28.08.2020
М”яке крісло –мішок зелений 1 , сірий 2 шт.
Кількість
3 штуки
Період постачання
03.08.2020 - 28.08.2020
Стіл для роботи з конструкторами
Кількість
2 штуки
Період постачання
03.08.2020 - 28.08.2020
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
7aacc70db71f4ad99ad38a7dfff48b7f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 6.1 Договору 03/08/20від 03.08.2020року (далі - Договір), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору про таке: 1. Пункт 1.4 та 3.2 : Термін поставки товару до 28.08.2020р. викласти у новій редакції: - Термін поставки товару до 28.09.2020 р. .
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.08.2020 00:00
Статус:
Опубліковано