• Спрощена закупівля
  • КЕП

Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт обладнання міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, які забезпечують потреби держави або територіальної громади Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету.

220 320.00 UAH з ПДВ
Номер: 0d4d950ca1a84b848478685c5a5bb855
Ідентифікатор договору: UA-2020-07-15-004004-b-c1
Замовник: РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ КРЕМАТОРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Постачальник: ТОВ "ПРОЕКТ-СТУДІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Опис: Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, які забезпечують потреби держави або територіальної громади Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету.
Номер договору: 14Д
Дата підписання: 04.08.2020 11:49
Період дії договору: 04.08.2020 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 220 320.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 36 720.00 UAH)
Оплачено: 58 918.42 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 819.74 UAH)
Причини розірвання договору: ч.1 ст.188 ГКУ ч.1 ст652 ЦКУ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт обладнання міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 7152
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 03039, Україна, Київська область, Київ, Байкова,16 На карті

Внесені зміни

    Номер: c2f11c25817d48e6a670512f2dcd63f5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Загальна вартість робіт по здійсненню технічного нагляду за цим Договором складає 220 320 (двісті двадцять тисяч триста двадцять) гривень 00 коп., в т. числі ПДВ 36 720,00 (тридцять шість тисяч сімсот двадцять) гривень 00 коп. Сума на 2020 рік становить 42 000,00 (сорок дві тисячі) гривень, 00 коп., в тому числі з ПДВ 7 000,00 (сім тисяч) гривень, 00 коп. Усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються в силі та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. Ця додаткова набирає чинності з дати її підписання та діє до 31 грудня 2020 року.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 04.08.2020 11:49
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до 14Д (1).pdf
    Номер: bdf72a88713a4d3d8a3411a57bfc9f63
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: торони уклали цю Додаткову угоду № 2 Договору № 14 Д від 04 серпня 2020 року (далі - Договір) про наступне: 1. У зв’язку зі зміною директора Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» згідно Рішення єдиного учасника № 1 від 08 вересня 2020 року та призначення на посаду директором Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» Тимченко Катерину Олександрівну з 09 вересня 2020 року відповідно до Наказ № 14-ОС від 08 вересня 2020 року, сторони дійшли згоди внести зміни до преамбули та статті 11 Договору № 14 Д від 04 серпня 2020 року виклавши їх в наступній редакції: 1.1. Преамбула договору: Ритуальна служба спеціалізоване комунальне підприємство “Київський крематорій” виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), (далі - «Замовник»), в особі в.о. директора-першого заступника директора Мартиненко Дмитра Анатолійовича, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» (далі – «Виконавець»), в особі директора Тимченко Катерини Олександрівни, що діє на підставі Статуту з іншої сторони, разом іменовані Сторони, а кожна окремо - Сторона, уклали цей Договір на виконання технічного нагляду (далі – Договір) про нижче зазначене: 1.2. Стаття 11. РЕКВІЗИТИ I ПІДПИСИ СТОРІН ВИКОНАВЕЦЬ: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» Адреса: 04071, м. Київ, вул. Введенська, б. 29/58, кв. 15 р/р UA633206490000026009052635988 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» в м. Києві МФО 320649 Код ЄДРПОУ 36047326 ІПН 360473226565 тел. 067 403 92 91 Директор______________К.О. Тимченко 2. Сторони дійшли згоди внести зміни в п.2.5. розділу 2 Договору № 14 Д від 04 серпня 2020 року викласти п. 2.5. в наступній редакції: 2.5. Замовник має право: - на власний розсуд, з дотриманням вимог чинного законодавства, організувати процес виконання капітального ремонту Об’єкту; - самостійно обирати підрядні організації, матеріали для виконання капітального ремонту, зовнішнього та внутрішнього оздоблення; - контролювати хід виконання робіт Виконавцем за цим Договором; - отримувати від Виконавця інформацію про хід виконання капітального ремонту Об’єкту; - розірвати Договір в односторонньому порядку у випадку прийняття відповідного рішення, письмово повідомивши Виконавця; - залучати для здійснення технічного нагляду за виконанням капітального ремонту Об’єкту інших осіб; 3.Усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються в силі та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4.Ця додаткова набирає чинності з дати її підписання та діє до 31 грудня 2021 року. 5.Ця додаткова угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору № 14 Д від 04 серпня 2020 року. 6. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, українською мовою, по одному для кожної сторони, кожний із яких має однакову юридичну силу.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 26.11.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2Договір 14Д (1).pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 9568538a1cc54ad9bbcfcef98c444725
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: уклали цю Додаткову угоду № 3 Договору № 14 Д від 04 серпня 2020 року (далі - Договір) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни в п.3.1. розділу 3 Договору № 14 Д від 04 серпня 2020 року викласти п. 3.1. в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість робіт по здійсненню технічного нагляду за цим Договором складає 220 320 (двісті двадцять тисяч триста двадцять) гривень 00 коп., в т. числі ПДВ 36 720,00 (тридцять шість тисяч сімсот двадцять) гривень 00 коп. Обсяги виконаних та оплачених робіт станом на 01.01.2021 року згідно з Договором становлять – 42 000 грн. (сорок дві тисячі гривень 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20% - 7 000,00 грн. (сім тисяч гривень 00 копійок). Сума фінансування на 2021 рік становить 114 480,00 (сто чотирнадцять тисяч чотириста вісімдесят гривень 00 коп.), в тому числі з ПДВ 19 080,00 (дев’ятнадцять тисяч вісімдесят гривень 00 коп.).» 2. Усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються в силі та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3.Ця додаткова угода набирає чинності з дати її підписання та діє до 31 грудня 2021 року. 4.Ця додаткова угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору № 14 Д від 04 серпня 2020 року. 5. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, українською мовою, по одному для кожної сторони, кожний із яких має однакову юридичну силу.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 16.02.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ3 Договір 14Д (1).pdf
p7s
sign.p7s