• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Транспортні по навантаженню та вивезенню сміття

Транспортні по навантаженню та вивезенню сміття з дитячого садочку №2

2 082.88 UAH з ПДВ
Номер: e7e228e65dd542e1bec7387fc672ee9f
Ідентифікатор договору: UA-2017-03-14-001205-b-a1
Замовник: ОЛЕВСЬКА МІСЬКА РАДА
Постачальник: ДП Будпослуги №2
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Опис: Транспортні по навантаженню та вивезенню сміття з дитячого садочку №2
Номер договору: 19
Дата підписання: 09.03.2017 00:00
Період дії договору: 09.03.2017 00:00 - 31.12.2017 00:00
Сума договору: 2 082.88 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 082.88 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
1
Код ДК 021:2015: 90512000-9 Послуги з перевезення сміття
Кількість 1 послуга
Період постачання 11.09.2017 - 31.12.2017
Місце постачання 11001, Україна, Житомирська обл., Олевськ, Володимирська,2 На карті

Внесені зміни

    Номер: 57180dffa6284bd497689c850723fe36
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: збільшення обсягів
    Номер додаткової угоди: 19
    Дата внесення змін до договору: 08.08.2017 00:00
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: 6c2debaa6b60411d8e056722e8f3afff
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: збільшення обсягів
    Номер додаткової угоди: 19
    Дата внесення змін до договору: 11.09.2017 00:00
    Статус:
    Опубліковано