-
Відкриті торги
-
КЕП
Комплект учнівський одномісний, стіл учительський кутовий
175 092.00
UAH з ПДВ
Номер:
30435d4d00c540fbb495804300effd5c
Ідентифікатор договору:
UA-2020-07-01-002962-a-a1
Замовник:
Відділ освіти Немирівської районної державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
02141414
-
Контактна особа:
Топчій Ірина Іванівна +380433121759 nem_kz_hozgrup@ukr.net http://osvitanemirov.com.ua
-
Адреса:
22800, Україна, Вінницька область, місто Немирів, вулиця Некрасова, 9
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ТМ "БРІК"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43068219
-
Контактна особа:
Олена Лотоцька +380939380756 tmbrik@ukr.net
-
Адреса:
02091, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ РЕВУЦЬКОГО, будинок 9, офіс 39
Класифікатор ДК 021:2015:
39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору:
4
Дата підписання:
07.08.2020 00:00
Період дії договору:
07.08.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору:
175 092.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 29 182.00 UAH)
Оплачено:
175 092.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 29 182.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплект учнівський одномісний
Кількість
110 комплект
Період постачання
до 14.08.2020
Стіл учительський кутовий
Кількість
7 штуки
Період постачання
до 14.08.2020
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
9f692e530b774271974b94a7b56e4509
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
14.08.2020 00:00
Статус:
Опубліковано