• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

13 найменувань канцелярських товарів відповідно до специфікації до договору

6 759.80 UAH без ПДВ
Номер: 6c43e6f3b70d40e0af717d14d6a4a858
Ідентифікатор договору: UA-2020-07-24-001165-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ТРАВМАТОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ"
Постачальник: Фізична особа-підриємець Третяк Тетяна Миколаївна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: 13 найменувань канцелярських товарів відповідно до специфікації до договору
Номер договору: ТР-21
Дата підписання: 24.07.2020 00:00
Період дії договору: 24.07.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 6 759.80 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 228 одиниця
Період постачання 24.07.2020 - 31.12.2020
Місце постачання 61176, Україна, Харківська область, Харків, Салтівське шосе, 266 корпус "В" На карті