• Спрощена закупівля
  • КЕП

Поточний ремонт по заміні дерев’яних вікон на металопластикові з облаштування укосів комунальної установи «Кальміуський інклюзивно-ресурсний центр Маріупольської міської ради Донецької області».

97 500.00 UAH з ПДВ
Номер: 3049382d7d2f4c90a83c13973d3e97e1
Ідентифікатор договору: UA-2020-07-06-004173-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "КАЛЬМІУСЬКИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Постачальник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"
Класифікатор ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 4522КIРЦ
Дата підписання: 03.08.2020 14:00
Період дії договору: 03.08.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 97 500.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 250.00 UAH)
Оплачено: 97 500.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 250.00 UAH)
Причини розірвання договору: Згідно з п.п. 4.2.2. п. 4.2 Договору, у разі невиконання зобов’язань Замовник має право відмовитись в односторонньому порядку від Договору та вимагати відшкодування збитків, якщо Підрядник своєчасно не розпочав роботи або виконує їх повільно (з порушенням графіку понад 2 тижні) закінчення їх у строк, визначений Договором, стає неможливим.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт по заміні дерев’яних вікон на металопластикові з облаштування укосів комунальної установи «Кальміуський інклюзивно-ресурсний центр Маріупольської міської ради Донецької області» за кодом ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи.
Код ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 30.09.2020
Місце постачання 87531, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гонди, 44 На карті

Внесені зміни

    Номер: ce0ba6e3ef23481cbb1ff6bead47c825
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 02.10.2020 12:23
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода№1 вікна.pdf
p7s
sign.p7s