-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Поточний ремонт по заміні дерев’яних вікон на металопластикові з облаштування укосів комунальної установи «Кальміуський інклюзивно-ресурсний центр Маріупольської міської ради Донецької області».
97 500.00
UAH з ПДВ
Номер:
3049382d7d2f4c90a83c13973d3e97e1
Ідентифікатор договору:
UA-2020-07-06-004173-a-b1
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "КАЛЬМІУСЬКИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42536672
-
Контактна особа:
Інна Солодюк +380978244245 kircmariupol@gmail.com
-
Адреса:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, проспект Металургів, буд. 169
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39484237
-
Контактна особа:
Мар'ян Кішик +380681717970 123-456-789a@ukr.net
-
Адреса:
81470, Україна, Львівська область, Самбірський район, селище міського типу Дубляни, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 3 А
Класифікатор ДК 021:2015:
45220000-5 Інженерні та будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
4522КIРЦ
Дата підписання:
03.08.2020 14:00
Період дії договору:
03.08.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору:
97 500.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 250.00 UAH)
Оплачено:
97 500.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 250.00 UAH)
Причини розірвання договору:
Згідно з п.п. 4.2.2. п. 4.2 Договору, у разі невиконання зобов’язань Замовник має право відмовитись в односторонньому порядку від Договору та вимагати відшкодування збитків, якщо Підрядник своєчасно не розпочав роботи або виконує їх повільно (з порушенням графіку понад 2 тижні) закінчення їх у строк, визначений Договором, стає неможливим.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт по заміні дерев’яних вікон на металопластикові з облаштування укосів комунальної установи «Кальміуський інклюзивно-ресурсний центр Маріупольської міської ради Донецької області» за кодом ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи.
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 30.09.2020
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ce0ba6e3ef23481cbb1ff6bead47c825
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
02.10.2020 12:23
Статус:
Опубліковано