• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021-2015 (CPV)30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне ( Папір офісний Maestro Standart Plus A4 , біндер Buromax, скріпки Dingli)

1 387.52 UAH без ПДВ
Номер: 0ae33200db944f8fb0088425f6fb4d0d
Ідентифікатор договору: UA-2020-07-21-007259-b-a1
Замовник: Городищенська сільська рада
Постачальник: Фізична особа-підприємець Теліцин Вячеслав Володимирович
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 2
Дата підписання: 17.07.2020 00:00
Період дії договору: 17.07.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору: 1 387.52 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний Maestro Standart Plus A4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 штуки
Період постачання 17.07.2020 - 31.07.2020
Місце постачання 45656, Україна, Волинська область, с. Голродище, Луцький район вулиця Шкільна,35 На карті
біндер Buromax
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 18 штуки
Період постачання 17.07.2020 - 31.07.2020
Місце постачання 45656, Україна, Волинська область, с. Голродище, Луцький район вулиця Шкільна,35 На карті
біндер Buromax,
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 24 штуки
Період постачання 17.07.2020 - 31.07.2020
Місце постачання 45656, Україна, Волинська область, с. Голродище, Луцький район вулиця Шкільна,35 На карті
скріпки Dingli
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 доза
Період постачання 17.07.2020 - 31.07.2020
Місце постачання 45656, Україна, Волинська область, с. Голродище, Луцький район вулиця Шкільна,35 На карті