• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Утримання доріг в зимовий період "автопослуги по прибиранню та очищенню снігу"на території м. Обухів

Утримання доріг в зимовий період "автопослуги по прибиранню та очищенню снігу"на території м. Обухів

30 805.35 UAH з ПДВ
Номер: 2abaf9c6092448958ad5c4a3606a8a5a
Ідентифікатор договору: UA-2017-03-09-000272-a-a1
Замовник: Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
Постачальник: КП "Міське господарство"
Класифікатор ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулицьАналіз за цим CPV
Опис: Утримання доріг в зимовий період "автопослуги по прибиранню та очищенню снігу"на території м. Обухів
Номер договору: 91
Дата підписання: 07.03.2017 00:00
Період дії договору: 07.03.2017 00:00 - 31.12.2017 00:00
Сума договору: 30 805.35 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 30 805.35 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Утримання доріг в зимовий період "автопослуги по прибиранню та очищенню снігу"на території м. Обухів
Код ДК 021:2015: 90611000-3 Послуги з прибирання вулиць
Кількість 123 година
Період постачання до 13.03.2016
Місце постачання 08700, Україна, Київська обл., Обухів, територія міста Обухів На карті

Внесені зміни

    Номер: ea661a138a09413ea9d4c0f5cf0f6ed9
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Розірвання договору згідно листа вх.№631 від 07.03.18
    Номер додаткової угоди: 91
    Дата внесення змін до договору: 13.03.2018 00:00
    Статус:
    Опубліковано