• Спрощена закупівля
  • КЕП

Офісні меблі

42 820.00 UAH без ПДВ
Номер: f6aa24213be148d2b6fb7a7b5195337d
Ідентифікатор договору: UA-2020-07-01-001771-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Швидько Андрій Васильович
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 103
Дата підписання: 20.07.2020 15:40
Період дії договору: 20.07.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 42 820.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 42 820.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шафа офісна
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 3 штуки
Період постачання до 15.08.2020
Місце постачання 49033, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Перемоги, 113 На карті
Шафа офісна для документів
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 4 штуки
Період постачання до 15.08.2020
Місце постачання 49033, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Перемоги, 113 На карті
Стіл письмовий однотумбовий
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 3 штуки
Період постачання до 15.08.2020
Місце постачання 49033, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Перемоги, 113 На карті
Стілець офісний
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 10 штуки
Період постачання до 15.08.2020
Місце постачання 49033, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Перемоги, 113 На карті
Крісло офісне
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 5 штуки
Період постачання до 15.08.2020
Місце постачання 49033, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Перемоги, 113 На карті
Крісло керівника
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 2 штуки
Період постачання до 15.08.2020
Місце постачання 49033, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Перемоги, 113 На карті

Внесені зміни

    Номер: d5ca4cf5fb0b47b48ce51a05150b2404
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 21.07.2020 08:28
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Протокол внесення змін Офісні меблі.pdf
p7s
sign.p7s