-
Спрощена закупівля
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 - 45454000-4 "Реконструкція" (Реконструкція системи каналізації із влаштуванням локальної очисної споруди КУ «Соціальний абілітаційно-реабілітаційний центр " Парасолька" Закарпатської обласної ради")
479 990.00
UAH з ПДВ
Номер:
d3c07017b20346c48c1c6574a18fadff
Ідентифікатор договору:
UA-2020-06-23-000006-c-c1
Замовник:
Комунальна установа "Соціальний абілітаційно-реабілітаційний центр " Парасолька"" Закарпатської обласної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41661922
-
Контактна особа:
Наталія Олександрівна Копилюк +380972674686,+380933654744 okluk16@gmail.com
-
Адреса:
90500, Україна, Закарпатська область, м. Тячів, вул. Леонтовича, буд. 60 - А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ Сількомбуд
×
-
Код ЄДРПОУ:
22070461
-
Контактна особа:
Кейс Гейза Гейзович +380314327068 skbv@meta.ua
-
Адреса:
90300, Україна, Закарпатська область, Виноградів, вул.І.Франка,92
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
77-20
Дата підписання:
16.07.2020 14:43
Період дії договору:
16.07.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору:
479 990.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 79 998.33 UAH)
Оплачено:
479 990.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 79 998.33 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 - 45454000-4 "Реконструкція" (Реконструкція системи каналізації із влаштуванням локальної очисної споруди КУ «Соціальний абілітаційно-реабілітаційний центр " Парасолька" Закарпатської обласної ради")
Кількість
10 метри кубічні
Період постачання
06.07.2020 - 31.08.2020
Місце постачання
90500, Україна, Закарпатська область, м. Тячів, вул. Леонтовича, буд. 60 - А
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
d631352102504934971ca673624c1a55
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
п 2.1. розділу 2 договору підряду №77-20 від 16 липня 2020 року викласти у наступній редакції:
2.1. Загальна вартість робіт визначається за договірною ціною становить 479990,00 (чотиристо сімдесять дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 79998,33 грн., у тому числі:
- фінансування у 2020 році - 285 799,20 (двісті вісімдесять п’ять тисяч сімсот дев’яносто дев’ять гривень 20 коп.), в т.ч. ПДВ – 47 633,20 грн.;
- фінансування у 2021 році – 194190,80 (сто дев’яносто чотири тисячі сто дев’яносто гривень 80 коп.), в т.ч. ПДВ – 32 365,13 грн.
п.11.1. розділу 11 договору підряду №77-20 від 16 липня 2020 року викласти у наступній редакції:
11.1.Договір вступає в силу з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
22.07.2020 13:38
Статус:
Опубліковано