• Спрощена закупівля
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 - 45454000-4 "Реконструкція" (Реконструкція системи каналізації із влаштуванням локальної очисної споруди КУ «Соціальний абілітаційно-реабілітаційний центр " Парасолька" Закарпатської обласної ради")

479 990.00 UAH з ПДВ
Номер: d3c07017b20346c48c1c6574a18fadff
Ідентифікатор договору: UA-2020-06-23-000006-c-c1
Замовник: Комунальна установа "Соціальний абілітаційно-реабілітаційний центр " Парасолька"" Закарпатської обласної ради
Постачальник: ТОВ Сількомбуд
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 77-20
Дата підписання: 16.07.2020 14:43
Період дії договору: 16.07.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 479 990.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 79 998.33 UAH)
Оплачено: 479 990.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 79 998.33 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 - 45454000-4 "Реконструкція" (Реконструкція системи каналізації із влаштуванням локальної очисної споруди КУ «Соціальний абілітаційно-реабілітаційний центр " Парасолька" Закарпатської обласної ради")
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 10 метри кубічні
Період постачання 06.07.2020 - 31.08.2020
Місце постачання 90500, Україна, Закарпатська область, м. Тячів, вул. Леонтовича, буд. 60 - А На карті

Внесені зміни

    Номер: d631352102504934971ca673624c1a55
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: п 2.1. розділу 2 договору підряду №77-20 від 16 липня 2020 року викласти у наступній редакції: 2.1. Загальна вартість робіт визначається за договірною ціною становить 479990,00 (чотиристо сімдесять дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 79998,33 грн., у тому числі: - фінансування у 2020 році - 285 799,20 (двісті вісімдесять п’ять тисяч сімсот дев’яносто дев’ять гривень 20 коп.), в т.ч. ПДВ – 47 633,20 грн.; - фінансування у 2021 році – 194190,80 (сто дев’яносто чотири тисячі сто дев’яносто гривень 80 коп.), в т.ч. ПДВ – 32 365,13 грн. п.11.1. розділу 11 договору підряду №77-20 від 16 липня 2020 року викласти у наступній редакції: 11.1.Договір вступає в силу з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 22.07.2020 13:38
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода від 22072020.pdf
p7s
sign.p7s