• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Бланки (картка виїзду, вимога рецепт, особова картка працівника)

45 372.98 UAH без ПДВ
Номер: 0e52104148d84c069aaa6fde630413b4
Ідентифікатор договору: UA-2020-07-08-001263-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради
Постачальник: ПП Калашник Тетяна Борисівна
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Номер договору: 203
Дата підписання: 08.07.2020 00:00
Період дії договору: 08.07.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору: 45 372.98 UAH без ПДВ
Оплачено: 45 372.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бланки (картка виїзду, вимога рецепт, особова картка працівника)
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 18 найменувань
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 46020, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Рєпіна, 11 На карті

Внесені зміни

    Номер: 3af9a0043d5e431bb265d4119832c36d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: службова записка
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 08.07.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: ae1654682238480e94846db75a2e584f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: службова записка
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 08.07.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано