-
Спрощена закупівля
-
КЕП
ДК 021:2015 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб).
119 820.78
UAH з ПДВ
Номер:
b73f67874e9f43e6afcf77856c5bf074
Ідентифікатор договору:
UA-2020-06-19-007620-c-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Овруцька міська лікарня"Овруцької міської ради Житомирської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
42435766
-
Контактна особа:
Путятіна Марина Павлівна +380687238971 mputyatina@ukr.net
-
Адреса:
11104, Україна, Житомирська область, м Овруч, вулиця Тараса Шевченка 106
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Твій хліб"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39147619
-
Контактна особа:
КРАСНИЦЬКА АНАСТАСІЯ 380962099920, 380671343810 nastyakras1989@gmail.com
-
Адреса:
11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Шолом-Алейхема, буд.62
Класифікатор ДК 021:2015:
15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські виробиАналіз за цим CPV
Номер договору:
383
Дата підписання:
10.07.2020 00:00
Період дії договору:
10.07.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору:
119 820.78 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 19 970.13 UAH)
Оплачено:
57 576.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 596.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб).
Кількість
10891 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
9f61b244b28b4484ac3938887e5c73c2
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, за взаємною згодою домовились внести зміни до даного Договору, а саме: 1. Внести зміни до п..2.2. розділу 2 «ЦІНА ПРОДУКЦІЇ, СУМА ДОГОВОРУ» та викласти його у такій редакції: «1.1 Загальна ціна цього Договору з ПДВ становить 119 820,78 грн. (Сто дев’ятнадцять тисяч вісомсот двадцять гривень 78 копійок). Оплата проводиться за бюджетні кошти у сумі 50206,00 грн., за власні кошти підприємства – 69614,78 грн.». 2. Внести зміни до розділу 7 «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ СТОРІН» Договору, виклавши його у такій редакції: 7. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ СТОРІН «Покупець» «Постачальник» КНП «Овруцька міська лікарня» Овруцької міської ради Товариство з обмеженою відповідальністю «Твій хліб» 11104, м.Овруч, вул.Тараса Шевченка, 106 Код ЄДРПОУ 42435766 Р/р UA 858201720344350001000094663 у ДКСУ у м. Київ Р/р UA 163117440000026009055839645 АТ КБ «ПриватБанк» ІПН 424357606165 11500, Житомирська обл.,м.Коростень вул.Шолом-Алейхема, 62 Код ЄДРПОУ 39147619 МФО 339072 Р/р UA 793390720000026004011915001 Директор_________________ Шубан В.Г. Директор_________________ Іскра М.М. 3. Додаткова Угода є невід’ємною частиною Договору про закупівлю № 383 від 10.07.2020 року. 4. Додаткова Угода складена у двох аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із сторін. 5. Дана Додаткова Угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. 6. Інші умови Договору залишаються без змін.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
16.12.2020 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
19e8cca039034624bfa65c2f82f0b6fb
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, уклали додаткову угоду про наступне: 1. За взаємною згодою сторін зменшити суму обсягів закупівлі по Договору №383 від 10.07.2020р. на 62244,78 грн., кількість товару після зменшення становить: - хліб обідній формовий 0,550 кг. - 4828 шт. - хліб козацький формовий 0,600 кг. - 379 шт. - хліб пшеничний із борошна в/г 0,600 кг. черен. - 23 шт. 2. Загальна ціна цього Договору з ПДВ становить 57576,00 грн. (П'ятдесят сім тисяч п'ятсот сімдесят шість гривень 00 копійок). Оплата проводиться за бюджетні кошти у сумі 50206,00 грн., за власні кошти підприємства – 7370,00 грн.». 3. Додаткова Угода є невід’ємною частиною Договору про закупівлю № 383 від 10.07.2020 року. 4. Додаткова Угода складена у двох аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із сторін. 5. Дана Додаткова Угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. 6. Інші умови Договору залишаються без змін.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
31.12.2020 00:00
Статус:
Опубліковано