• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

1 041.75 UAH з ПДВ
Номер: c6b9f4965fa945bfa1487a9739506a39
Ідентифікатор договору: UA-2020-07-01-006529-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОНТОРА - 4"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 773
Дата підписання: 01.07.2020 15:42
Період дії договору: 01.07.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 1 041.75 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 173.63 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари (ZOOM папір офісний А4 80г/м 500арк - 15 пач..; Стержень 143ммЕ( синій) - 20 шт.)
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 35 штуки
Період постачання 01.07.2020 - 13.07.2020
Місце постачання 07400, Україна, Київська область, Бровари, Шевченка 2/1 На карті