ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», «Капітальний ремонт частини приміщень в КНП «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» в рамках проекту EMERGENCY-2020 за адресою: м. Вінниця, вул. Київська, 68»
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», «Капітальний ремонт частини приміщень в КНП «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» в рамках проекту EMERGENCY-2020 за адресою: м. Вінниця, вул. Київська, 68".( ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).Категорія замовника: підприємства, установи, організації та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, (одержувач бюджетних коштів). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
×
Код ЄДРПОУ:
01982749
Контактна особа:
Мосійчук Лілія +380432664039 mklshmd@ukr.net
Адреса:
21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО
×
Код ЄДРПОУ:
13302754
Контактна особа:
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО +380677474181 firma.sfera@gmail.com
Адреса:
Україна, 21050, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 9, квартира 14
Класифікатор ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис:ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», «Капітальний ремонт частини приміщень в КНП «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» в рамках проекту EMERGENCY-2020 за адресою: м. Вінниця, вул. Київська, 68".( ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).Категорія замовника: підприємства, установи, організації та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, (одержувач бюджетних коштів). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Номер договору:99
Дата підписання:07.07.2020 00:00
Період дії договору:07.07.2020 00:00 - 27.12.2021 00:00
Сума договору:4 687 988.85 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 781 331.47 UAH)
Оплачено:4 687 988.85 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 781 331.47 UAH)
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», «Капітальний ремонт частини приміщень в КНП «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» в рамках проекту EMERGENCY-2020 за адресою: м. Вінниця, вул. Київська, 68»
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість1 роботи
Період постачання
до 27.12.2021
Місце постачання21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, Київська,68 На карті
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Зменшена сума договору становить 4 687 990,00 грн. (чотири мільйони шістсот вісімдесят сім тисяч дев’ятсот дев’яносто грн. 00 коп.) в т. ч. ПДВ 781 331,67 грн.»
Номер додаткової угоди:1
Дата внесення змін до договору:02.09.2020 00:00
Статус:
Опубліковано
pdf
ДУ1 від 02.09.2020 (1).pdf
pdf
Зміни №1 02.09.2020 (1).pdf
p7s
sign.p7s
Номер:e9438be8ad36483da337b7e5348ab141
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Термін виконання робіт: з дати підписання договору до 27 грудня 2020 р.
Номер додаткової угоди:2
Дата внесення змін до договору:15.10.2020 00:00
Статус:
Опубліковано
pdf
ДУ2 від 15.10.2020 (1) (1).pdf
pdf
Зміни 2 від 15.10.2020 (1).pdf
p7s
sign.p7s
Номер:42740d4d09354abe888f2c4d1efcd14f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 4 пункту 8.3 Договору від 07 липня 2020 року № 99, сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору, а саме: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, в зв’язку з поставкою медичного обладнання у 2021 році, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Викласти пункт 1.3 договору у наступній редакції:
«1.3. Термін виконання робіт: з дати підписання договору до 27 грудня 2021 р.»
Викласти пункт 9.1 договору у наступній редакції:
«9.1. Договір вступає в дію з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і скріплення їх печатками (у разі її використання) та діє до 27 грудня 2021 р. але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами всіх обов’язків».
Номер додаткової угоди:3
Дата внесення змін до договору:24.12.2020 00:00
Статус:
Опубліковано
pdf
ДУ 3 Зміни строку (1).pdf
p7s
sign.p7s
Номер:f22edc464db846d9b43024bcf09a6967
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 1 пункту 8.3 Договору від 07 липня 2020 року № 99, сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору, а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Враховуючи пункт 1 зменшити суму договору на 1,15 грн. та викласти пункт 2.1. Договору № 99 від 07липня 2020 року у наступній редакції:
2.1. «Загальна сума (ціна) Договору зазначається в національній валюті України-гривні та становить 4 687 988,85 грн. (чотири мільйони шістсот вісімдесят сім тисяч дев’ятсот вісімдесят вісім грн. 85 коп.) в т. ч. ПДВ 781331,47 грн.» )
3. Викласти пункт 2.4 у наступній редакції:
Джерело фінансування закупівлі: субвенція з державного бюджету місцевому бюджету Вінницької міської об’єднаної територіальної громади ,бюджет: 4 679 988,85 грн;
Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет Вінницької міської об’єднаної територіальної громади, бюджет: 8 000,00 грн.
Всі інші умови Договору залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.